Wydział Informatyki i Telekomunikacji

Regulamin

Data: 16.09.2024

cybertron_nowy_slajder.png

Regulamin polsko-czeskiej grywalizacji Cybertron 2024

§ 1 Organizatorzy

Politechnika Wrocławska, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, NIP: 896-000-58-51
zwani dalej „Organizatorami”.

§ 2 Czas i miejsce

1. CyberTron to gra, która odbędzie się w dniach 10-12 września 2024 r. na Politechnice Wrocławskiej, w budynku SKS – Strefa Kultury Studenckiej, ul. Hoene-Wrońskiego 10, 50-376 Wrocław.

2. Gra składa się z części informatycznej, która odbędzie się w SKS.

3. Pierwszego dnia gry uczestnicy powinni stawić się do 14:00, celem:

  • rejestracji,
  • wylosowania zespołów oraz
  • wyboru stanowiska dla swojego zespołu.

Tego dnia organizator zaplanował rejs statkiem jako formę integracji oraz zwiedzanie Wrocławia z perspektywy Odry. 

4. Drugiego dnia gry uczestnicy powinni stawić się do 9:00.

  • godz. 9:30 rozpoczęcie gry,
  • godz. 18:00 zakończenie gry.

Między rozpoczęciem, a zakończeniem gry będzie godzinna przerwa na obiad

5. Trzeciego dnia gry uczestnicy powinni stawić się do godz. 9:00.

  • godz. 9:30 rozpoczęcie gry,
  • godz. 14:00 zakończenie gry,
  • wyłonienie zwycięskiej drużyny.

Między rozpoczęciem, a zakończeniem gry, będzie godzinna przerwa na obiad

6. Wyniki zostaną ogłoszone ostatniego dnia między 13:00 a 15:00.

§ 3 Uczestnicy i zespoły

1. CyberTron adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych z Polski i Czech, którzy zostali wyłonieni podczas eliminacji.

2. Uczestnicy zostaną podzieleni w drodze losowania, na 4-osobowe polsko-czeskie zespoły.

3. Uczestnicy mogą korzystać ze swojego sprzętu (telefonów komórkowych, GPSów, aparatów fotograficznych czy laptopów, ale tylko do zakończenia gry danego dnia).

4. Organizatorzy każdego dnia wyłączą dostęp do gry po jej zakończeniu, tak, aby uczestnicy w czasie wolnym mieli możliwość odpoczynku i zajęć integracyjnych.

5. Uczestnicy powierzone im zadania powinni wykonywać na infrastrukturze dostarczonej przez organizatora ale mogą wspierać się swoim sprzętem, np. własnymi laptopami.

6. Uczestnicy przed rozpoczęciem gry powinni poznać swój zespół i odpowiednio się oznakować, tak aby wszyscy byli widoczni, zająć swoje stanowisko do gry i zapoznać ze sprzętem czy oprogramowaniem, na którym będą pracować.

7. Uczestnicy, przez cały czas rozgrywki, mogą korzystać z cateringu i tym samym robić przerwy w dogodnym dla siebie czasie.

§ 4 Mentorzy

1. Mentorem może zostać każdy uczestnik poprzedniej edycji CyberTron.

2. Mentorem zostaje się po zgłoszeniu się do organizatora na adres: promocja.wit@pwr.edu.pl, przejściu szkolenia oraz udziale w tworzeniu zadań gry.

3. Mentorzy służą swoją wiedzą i pomocą uczestnikom, ale tylko wtedy, gdy zostaną o to poproszeni.

4. Mentorom nie wolno ingerować w grę uczestników.

§ 5 Zasady gry informatycznej

1. Każde zadanie gry będzie oddzielnie punktowane.
2. W tej części wygrywa zespół, który zdobędzie największą liczbę punktów.
3. Będzie liczony czas rozwiązywania zadania od momentu udostępnienia go zespołom.
4. Rozwiązywanie kolejnych zadań, umożliwia dokończenie pracy nad poprzednim zadaniem.
5. W przypadku remisu, decydować będzie sumaryczny czas realizacji zadań.
6. Zadania można rozwiązywać tylko w godzinach rozgrywki i z miejsca gry.

§ 6 Punktacja

1. Wygrywa ten zespół, który zbierze największą liczbę punktów oraz rozwiąże je najszybciej.  

§ 8 Nagrody

1. Zwycięski zespół zostanie ogłoszony trzeciego dnia CyberTronu, tj. 12.09.2024 r. i tym samym zdobędzie nagrodę główną.

§ 9 Warunki bezpieczeństwa

1. Nad bezpieczeństwem Uczestników przez całą grę czuwają ich opiekunowie.
2. Podczas CyberTronu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu lub innych środków odurzających.
3. Obowiązuje nakaz przestrzegania powszechnie obowiązujących zasad BHP i p-poż.
4. Organizatorzy nie zapewniają ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.
5. Za skutki naruszenia w/w przepisów i innych przepisów prawa Uczestnik odpowiada osobiście.

§ 10 Postanowienia końcowe

1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany Regulaminu, o czym Uczestnicy zostaną poinformowani najpóźniej jeden dzień przed rozpoczęciem CyberTronu poprzez publikację na stronie: https://wit.pwr.edu.pl/aktualnosci/gra-o-cybertron

2. Ostateczna interpretacja Regulaminu należy do Organizatorów. W kwestiach spornych decyzja Organizatorów jest ostateczna. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Uczestnika z jego przestrzegania.

3. Organizatorzy zastrzegają, że nie ponoszą odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowy przebieg CyberTronu, których nie byli w stanie przewidzieć lub którym nie mogli zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.

4. Wszyscy Uczestnicy wyrażają zgodę na publikację ich wizerunku w relacjach z CyberTronu zamieszczonych w mediach oraz materiałach promocyjnych Organizatorów i wyrażają zgodę na ich gromadzenie w bazie danych Organizatorów, zgodnie z zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 1000) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Organizatorami zawodów są Politechnika Wrocławska, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wydział Informatyki i Telekomunikacji PWr oraz Wrocławskie Centrum Sieciowo-Superkomputerowe.

logotyp-umwd_nowy.jpg

Zadanie dofinansowane ze środków budżetu Samorządu Wojewodztwa Dolnośląśkiego

Zapisz się na WITletter

Galeria zdjęć

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję