dr hab. inż. Grzegorz Chodak
Email: grzegorz.chodak@pwr.edu.pl
Jednostka: Wydział Informatyki i Telekomunikacji » Katedra Sztucznej Inteligencji
Plan Grunwaldzki 11, Wrocław 50-377
bud. D21, drugie piętro
Strona internetowa: https://p.wz.pwr.edu.pl/~chodak.grzegorz/
Konsultacje na platformie Zoom (po wcześniejszym kontakcie wysłany zostanie link do konsultacji)
Konsultacje stacjonarne (proszę o zapowiedzenie wizyty na konsultacjach drogą mailową)
Zainteresowania naukowe
- handel elektroniczny, sklepy internetowe;
- uczenie maszynowe, NLP
- marketing internetowy;
- media społecznościowe;
- zarządzanie logistyczne.
Wybrane publikacje |
1 | Referat konferencyjny 2022
Artificial intelligence in online stores’ processes. W: Advanced Computing : 11th International Conference, IACC 2021, Msida, Malta, December 18-19, 2021 : Revised Selected Papers / eds. Deepak Garg [i in.]. Cham : Springer, cop. 2022. s. 214-228. ISBN: 978-3-030-95501-4; 978-3-030-95502-1 | Zasoby:DOISFX | |
|
2 | Artykuł 2021
Social media marketing for businesses: organic promotions of web-links on Facebook. Journal of Business Research. 2021, vol. 135, s. 49-65. ISSN: 0148-2963; 1873-7978 | Zasoby:DOISFX | |
|
3 | Artykuł 2020
HTTP-level e-commerce data based on server access logs for an online store. Computer Networks. 2020, vol. 183, art. 107589, s. 1-5. ISSN: 1389-1286; 1872-7069 | Zasoby:DOISFX | |
|
4 | Artykuł 2020
Innowacyjność polskich przedsiębiorstw na rynku suplementów diety w Polsce w kontekście strategii Europa 2020. Przegląd Organizacji. 2020, nr 4, s. 12-22. ISSN: 0137-7221; 2545-2622 | Zasoby:DOI | |
|
5 | Artykuł 2020
The problem of shelf-warmers in electronic commerce: a proposed solution. Information Systems and E-Business Management. 2020, vol. 18, s. 259-280. ISSN: 1617-9846; 1617-9854 | Zasoby:DOIURLSFX | |
|
6 | Referat konferencyjny 2019
Internet marketing in building the brand image of e-pharmacies: case studies. W: Proceedings of the 33th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) : 10-11 April 2019, Granada, Spain / ed. Khalid S. Soliman. [King of Prussia, PA] : International Business Information Management Association, cop. 2019. s. 4258-4268. ISBN: 978-0-9998551-2-6 |
|
7 | Referat konferencyjny 2019
Importance and Recommendations for Trainers' Use of Online Social Media as A Soft Skill to Positively Influence Trainees and Peers. W: Proceedings of the 34th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) : 13-14 November 2019, Madrid, Spain / ed. Khalid S. Soliman. [King of Prussia, PA] : International Business Information Management Association, cop. 2019. s. 2477-2487. ISBN: 978-0-9998551-3-3 |
|
8 | Referat konferencyjny 2019
The effectiveness of marketing communication in social media. W: Proceedings of the 6th European Conference on Social Media, ECSM 2019 : University of Brighton, UK, 13-14 June 2019 / eds. Wybe Popma and Stuart Francis. Sonning Common : Academic Conferences and Publishing International Limited, cop. 2019. s. 73-81. ISBN: 978-1-912764-22-8; 978-1-912764-23-5 |
|
9 | Artykuł 2019
Impact of digital piracy on the e-book market: insights from an agent-based model. Acta Physica Polonica. B, Proceedings Supplement. 2019, vol. 12, nr 1, s. 49-74. ISSN: 1899-2358; 2082-7865 | Zasoby:DOIURLSFX | |
|
10 | Artykuł 2018
Application of the Information Bottleneck method to discover user profiles in a Web store. Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce. 2018, vol. 28, nr 2, s. 98-121. ISSN: 1091-9392 | Zasoby:DOISFX | |
|
Wszystkie publikacje pracownika