- W sprawach związanych z tokiem studiów należy kontaktować się z prodziekanem ds. kształcenia i dydaktyki właściwym dla kierunku studiów
- Przedłużanie legitymacji (ELS) rozpocznie się od 13.10.2025
- Terminy konsultacji pracowników
- W sprawie wszelkich stypendiów (Rektora, socjalnego, pomocowego itp.) zapraszamy do kontaktu z Działem Pomocy Socjalnej dla Studentów i Doktorantów
- Nagroda Rektora i Dziekana w roku akademickim 2024/25
Ważne informacje
Termin składania podań na semestr zimowy 2025/2026 o wznowienie - podanie należy wysłać na adres dorobek.wit@pwr.edu.pl | do 01.09.2025 |
Termin składania podań na semestr zimowy 2025/2026 o przeniesienie | do 01.09.2025 |
Termin składania podań na semestr zimowy 2025/2026 o urlopy, powtarzanie etapu, warunkowe zaliczenie etapu | do 30.09.2025 |
Termin składania podań na semestr zimowy 2025/2026 o uznanie dorobku |
|
Termin składania podań na semestr zimowy 2025/2026 o uznanie efektów uczenia się na podstawie aktywności naukowej | do 30.06.2025 |
Termin składania podań na semestr letni 2024/2025 o wznowienie | do 31.01.2025 |
Termin składania podań na semestr letni 2024/2025 o przeniesienie | do 31.01.2025 |
Termin składania podań na semestr letni 2024/2025 o urlopy | do 24.02.2025 |
Termin składania podań na semestr letni 2024/2025 o uznanie dorobku |
|
Terminarz zapisów (rejestracji) na semestr zimowy 2025/26
|
Szanowni Państwo,
9 września br. zostanie wdrożony nowy sposób logowania do usług Microsoft 365 dla studentów (z wykorzystaniem Entra Connect).
Nowy sposób logowania do konta M365 w ramach licencji Uczelni (usługi takie jak Teams, aplikacje Office, OneDrive):
Użytkownik: adres e-mail w @student.pwr.edu.pl (taka sama nazwa użytkownika jak dotychczas).
Hasło: takie jak do systemów uczelni, np. do systemu USOS.
Jeśli student zalogował się kontem nralbumu@student.pwr.edu.pl do swojego komputera, tam również sposób logowania ulega zmianie.
Ewentualne problemy prosimy zgłaszać na adres office365@pwr.edu.pl
Szkolenie organizowane jest w ramach projektu unijnego „Od adaptacji do integracji”. Aby wziąć udział, należy wcześniej się zarejestrować, przedstawiając:
-
dokument potwierdzający legalny pobyt w Polsce,
-
dokument potwierdzający miejsce zamieszkania na Dolnym Śląsku.
Rejestracji można dokonać w Przejściu Dialogu w dni robocze w godz. 9:30–16:30 oraz w soboty w godz. 12:00–16:00.
Ze względu na realizację projektu unijnego (https://przejsciedialogu.wcrs.wroclaw.pl/od-adaptacji-do-integracji/ ) chętni muszą zarejestrować się przed szkoleniem (najlepiej kilka dni lub nawet tygodni wcześniej), okazując dokument potwierdzający legalność pobytu w Polsce oraz dokument potwierdzający miejsce zamieszkania na Dolnym Śląsku.
2. Nadal dostępne są:
-
bezpłatne konsultacje z psycholożką w języku angielskim (zapisy: tel. +48 538 579 517 lub e-mail: wromigrant@wcrs.pl),
-
bezpłatne konsultacje prawne w językach polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim – dla osób zarejestrowanych w projekcie.
Konsultacje odbywają się we wtorki, czwartki i soboty w Przejściu Dialogu (zapisy jak wyżej).
Przejścia Dialogu otwarte jest codziennie w dni robocze od 9:30 do 16:30, a również w sobotę od 12:00 do 16:00.
Uprzejmie informujemy, że absolwenci Wydziału Informatyki i Telekomunikacji, którzy obronili się w roku akademickim 2023/2024 mogą ubiegać się o umorzenie kredytu studenckiego w wysokości:
- absolwenci studiów I-stopnia:
- 50% jeśli ocena końcowa jest nie niższa niż 5,210
- 35% jeśli ocena końcowa jest nie niższa niż 4,996
- 20% jeśli ocena końcowa jest nie niższa niż 4,866
- absolwenci studiów II-stopnia:
- 50% jeśli ocena końcowa jest nie niższa niż 5,290
- 35% jeśli ocena końcowa jest nie niższa niż 5,1468
- 20% jeśli ocena końcowa jest nie niższa niż 5,073
Ocena końcowa za studia liczona jest zgodnie z Regulaminem studiów par. 38 ust. 3.
Lista rankingowa znajduje się u Kierownika Dziekanatu Wydziału Informatyki i Telekomunikacji.