Wydział Informatyki i Telekomunikacji

Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia

Wydzialowa Komisja ds. Jakości Kształcenia działa na rzecz zapewniania jakości kształcenia zgodnie z wytycznymi Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia (ZW 117/2021 z późniejszymi zmianami ZW 11/2022).

Skład WKJK na kadencję 2024–2028:

Przewodniczący Komisji:
1. prof. dr hab. inż. Robert Burduk

Przewodniczący Komisji Programowych Kierunku:
2. prof. dr hab. Wojciech Bożejko
3. dr hab. inż. Krzysztof Brzostowski, prof. uczelni
4. prof. dr hab. Jacek Cichoń
5. dr hab. inż. Tomasz Kajdanowicz, prof. uczelni
6. dr hab. inż. Dariusz Król, prof. uczelni
7. prof. dr hab. inż. Ewaryst Rafajłowicz
8. prof. dr hab. inż. Kamil Staniec
9. prof. dr hab inż. Tadeusz Więckowski
10. prof. dr hab. inż. Michał Woźniak
11. dr hab. inż. Ryszard Zieliński, prof. uczelni

Kierownik studiów doktoranckich:
12. prof. dr hab. inż. Krzysztof Walkowiak

Kierownik dyscypliny kształcenia:
13. dr hab. inż. Radosław Michalski

Przedstawiciel studentów:
14. Nicola Secci

Przedstawicielka doktorantów:
15. mgr inż. Nadezhda Dazhunts

Inne osoby wskazane przez Dziekana:
16. prof. dr hab. inż. Jerzy Świątek
17. dr inż. Arkadiusz Liber, prof. uczelni
18. mgr inż. Agnieszka Gawryszuk – kierownik Zespołu Obsługi Studentów
19. mgr Emilia Kogut – kierownik Zespołu Jakości Kształcenia
20. mgr inż. Laila Pisara – sekretarz komisji

Do zadań Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia należy w szczególności:

1. Opracowanie, wdrożenie i doskonalenie metodyki monitorowania, analizy i oceny funkcjonowania WSZJK.
2. Monitorowanie funkcjonowania WSZJK, w tym w prawidłowości przebiegu procesów wskazanych oraz inicjowanie procesu eliminowania nieprawidłowości w zakresie realizacji procesu kształcenia na wydziale, w studium i w Szkole Doktorskiej.
3. Analiza i ocena funkcjonowania WSZJK oraz przygotowanie rocznego raportu w tym względzie za dany rok akademicki w terminie do końca listopada następnego roku akademickiego (w roku akademickim będącym ostatnim w kadencji – do końca czerwca tego roku akademickiego) wraz z rekomendacjami działań doskonalących w zakresie zapewniania jakości kształcenia i przekazanie ich dziekanowi/dyrektorowi oraz – po pozytywnym zaopiniowaniu przez radę wydziału Przewodniczącemu Rady ds. Jakości Kształcenia – nie później niż do końca grudnia (w roku akademickim będącym ostatnim w kadencji – do końca lipca tego roku akademickiego).
4. Przygotowywanie z inicjatywy własnej albo na wniosek dziekana propozycji rozwiązań (rekomendacji, wytycznych lub procedur) w zakresie zapewniania jakości kształcenia, a zwłaszcza w zakresie doskonalenia procesów.

Kluczowe procesy mające znaczenie dla jakości kształcenia:
1. Programy studiów,
2. Rekrutacja,
3. Dobór i doskonalenie kadry dydaktycznej,
4. Kształcenie i weryfikacja efektów uczenia się,
5. Praktyki,
6. Dyplomowanie,
7. Umiędzynarodowienie,
8. Publiczny dostęp do informacji.

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję