Wydział Informatyki i Telekomunikacji

Konkursy

Zmień przyszłość branży budowlanej i architektonicznej z AEC Hackathon Wrocław Edition!

 

Interesujesz się programowaniem lub digitalizacją w budownictwie? Jesteś Studentką lub Studentem ostatnich lat studiów związanych z branżą IT lub AEC i lubisz rozwijać swoje umiejętności? A może już pracujesz w którejś z tych branż? Jeśli tak to AEC Hackathon jest specjalnie dla Ciebie!

 

Czym jest AEC Hackathon?

AEC Hackathon to unikalne wydarzenie, które łączy specjalistów z branży architektury, inżynierii i budownictwa (AEC – Architecture, Engineering, Construction) z ekspertami w dziedzinie technologii IT. Celem AEC Hackathonu jest wspólna praca nad innowacyjnymi rozwiązaniami, które mogą zrewolucjonizować procesy projektowe, konstrukcyjne i operacyjne w sektorze budowlanym. Uczestnicy, wśród których znajdują się programiści, inżynierowie, architekci, projektanci i menedżerowie projektów, tworzą interdyscyplinarne zespoły, aby przez 2-3 dni pracować nad konkretnymi problemami, wykorzystując najnowsze technologie.

 

Kluczowe cechy AEC Hackathon:

Interdyscyplinarność: Uczestnicy pochodzą z różnych dziedzin, co sprzyja twórczej wymianie wiedzy i pomysłów. Innowacyjność: Skupienie na tworzeniu nowych, innowacyjnych rozwiązań, które mogą znacząco wpłynąć na branżę AEC. Współpraca: Silny nacisk na pracę zespołową i wspólne rozwiązywanie problemów. Technologia: Wykorzystanie najnowszych technologii w branży budowlanej i technologicznej.

 

Korzyści z uczestnictwa w AEC Hackathon:

AEC Hackathon to doskonała okazja do nauki, networking’u oraz rozpoczęcia nowych przedsięwzięć czy projektów. Uczestnicy mają szansę nawiązać kontakty z ekspertami z różnych dziedzin oraz zaprezentować swoje pomysły przed panelem sędziowskim, co może otworzyć drzwi do dalszego rozwoju zawodowego.

 

Szczegóły wydarzenia:

Termin: 4-6 października 2024 roku Lokalizacja: Kampus Politechniki Wrocławskiej (Budynek Strefy Kultury Studenckiej) Grupy docelowe: programiści IT specjaliści BIM zaangażowani w cyfryzację i rozumiejący problemy branży Studenci ostatnich lat studiów związanych z branżą IT lub AEC Język wydarzenia: angielski

 

Studenci i Doktoranci!

Jeśli posiadasz aktywny status studenta lub doktoranta, skontaktuj się z nami - uzyskasz wtedy specjalny kupon uprawniający do zakupu biletu z 50% zniżką! Aby otrzymać kupon, wyślij wiadomość z informacją o chęci uczestnictwa w wydarzeniu za pomocą uczelnianej poczty e-mail (np. ....@student.pwr.edu.pl) na adres koordynatora wydarzenia na PWr: tomasz.nowobilski@pwr.edu.pl. Liczba kuponów jest ograniczona, a o ich przyznaniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Aby uzyskać więcej informacji o AEC Hackathon Wrocław Edition odwiedź stronę internetową naszego wydarzenia: https://hack.creoox.com/ lub już teraz zarezerwuj swój bilet: sprzedaż biletów.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału i współtworzenia przyszłości branży AEC!

hackelton.jpg

konkurs-sid-kwadrat.jpg

Konkurs Studenckie Inicjatywy Dydaktyczne

 Trwa konkurs dla studentów i doktorantów na zgłaszanie inicjatyw dydaktycznych, które wpłyną na rozwój nowoczesnego kształcenia w Polsce. Pula nagród wynosi 7 tysięcy złotych, zgłoszenia można wysyłać do 10 listopada. Organizatorem konkursu jest Fundacja na rzecz Jakości Kształcenia, od lat podnosząca dydaktyczną poprzeczkę w szkolnictwie wyższym.

 Konkurs „Studenckie Inicjatywy Dydaktyczne” jest odpowiedzią na potrzeby społeczności akademickiej - studentów, doktorantów, wykładowców i władz uczelni. Jego celem jest wyróżnienie projektów edukacyjnych, które wspierają krytyczne myślenie, komunikację, współpracę oraz kreatywność. Jury konkursu szczególnie wysoko oceni inicjatywy, które będą mogły być wykorzystywane przez różne uczelnie, zatem będą miały potencjał wdrożeniowy.

 Inicjatywy dydaktyczne w postaci zbliżonej do karty przedmiotu można zgłaszać poprzez formularz zamieszczony na Portalu Jakości Kształcenia pjk.edu.pl/studenckie-inicjatywy-dydaktyczne-sid/. Organizatorzy nagrodzą najlepsze inicjatywy i opublikują je w formie e-booka. Uczestnicy konkursu mogą zgłaszać projekty samodzielnie lub w zespołach. Projekt współfinansuje Minister Nauki.

„Studenckie Inicjatywy Dydaktyczne” wspierają takie procesy jak lepsza komunikacja na linii student-wykładowca czy przełamywanie między nimi barier pokoleniowych i kompetencyjnych. 

***

Komentarz prof. Jakuba Brdulaka ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie,  przewodniczącego Jury konkursu, eksperta Fundacji na rzecz Jakości Kształcenia:

Celem konkursu jest stworzenie „gotowca” dla nauczycieli akademickich. Studenci i doktoranci często mają szerszą perspektywę, niż skupieni na własnym programie wykładowcy akademiccy. Stawiamy uczestników studiów w centrum procesu dydaktycznego i zachęcamy ich do współtworzenia polskiego systemu kształcenia. Takie podejście jest zgodne z europejskimi standardami. Inicjatywy będą wspierać lepszą organizację studiów.

***

O Fundacji na rzecz Jakości Kształcenia:

Fundacja na rzecz Jakości Kształcenia (FJK) od 12 lat działa na rzecz wspierania procesów nauczania na polskich uczelniach. Fundacja od 4 lat buduje Portal Jakości Kształcenia, na którym zebrała już 160 dobrych praktyk dydaktycznych, będących źródłem inspiracji dla wszystkich stron zaangażowanych w szkolnictwo wyższe. FJK angażuje się również w projekty proekologiczne. Fundacja stworzyła m.in. ekologiczne standardy organizacji eventów na uczelniach wyższych. Fundacja powstała z inicjatywy Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich (KRASP).

***

Dane kontaktowe:
Tomasz Kułakowski
ekspert ds. komunikacji
tel. 504 532 910
mail: kontakt@pjk.edu.pl
www.pjk.edu.pl 

creatiwity_konkurs_w4_logo.pngHarmonogram konkursu

  • Termin zgłaszania prac i projektów – do 9 lutego (tj. piątek)
  • Termin ogłoszenia wyników kwalifikacji – 23 lutego (tj. piątek)
  • Termin prezentacji prac i ogłoszenie wyników – 1 marca (piątek)

Nagrody

  • Projekt zespołowy (nagroda grupowa do podziału na zespół): 1 miejsce – 4 tys., 2 miejsce – 3 tys., 3 miejsce – 3 tys. 
  • Praca inżynierska: 1 miejsce – 2 tys., 2 miejsce – 1,5 tys., 3 miejsce – 1 tys. 

Pliki do pobrania

Regulamin konkursu [ .pdf ]

Formularz zgłoszeniowy – praca inżynierska [ .docx ]

Formularz zgłoszeniowy – projekt zespołowy [ .docx ]

Oświadczenie autora – praca inżynierska [ .docx ]

Oświadczenie autorów – projekt zespołowy [ .docx ]

Oświadczenie opiekuna – praca inżynierska [ .docx ]

Oświadczenie opiekuna – projekt zespołowy [ .docx ]

Ruszyła kolejna edycja Konkursu Młodych Mistrzów dla studentów studiów I, II i III stopnia prezentujących własne koncepcje informatyczne, własne programy lub praktyczne zastosowania w przemyśle informatycznym. Zgłaszane prace mogą (ale nie muszą) być efektem prac dyplomowych, niekoniecznie już zakończonych. Prace mogą być zespołowe (nagradzana jest praca).

W tym roku finał zaplanowany jest na 19 września 2024 w Warszawie, w takcie którego przyznana zostanie nagroda główna i 8 nagród specjalnych.

Harmonogram konkursu:
26 lipca – zakończenie zbierania zgłoszeń,
31 sierpnia – wybór finalistów,
19 września – finał Konkursu, prezentacje w ramach Forum Teleinformatyki i ogłoszenie wyników.

Więcej informacji, w tym regulamin konkursu, instrukcja zgłaszania prac konkursowych i kategorie nagród, są dostępne na stronie Forum Teleinformatyki.

Konkurs dla absolwentów!

Zapraszamy do udziału w konkursie „OTWARTE DRZWI” na najlepsze prace magisterskie i doktorskie, których tematem jest niepełnosprawność w wymiarze: społecznym, zawodowym lub zdrowotnym.

Dla autorów prac doktorskich w Konkursie przewiduje się trzy nagrody pieniężne w każdej z kategorii:
I nagroda w wysokości 13 000 zł,
II nagroda w wysokości 11 000 zł,
III nagroda w wysokości 9 000 zł.

Dla autorów prac magisterskich w Konkursie przewiduje się trzy nagrody pieniężne w każdej z kategorii:
I nagroda w wysokości 7 000 zł,
II nagroda w wysokości 5 000 zł,
III nagroda w wysokości 4 000 zł.

Prace można składać w następujących kategoriach:
1) rehabilitacja społeczna i zawodowa,
2) rozwiązania technologiczne i architektoniczne służące osobomz niepełnosprawnościami,
3) dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami,
4) rehabilitacja medyczna.

Termin składania prac: do 20 września 2023 r.

Zapraszamy do udziału!

Do Konkursu można nadsyłać prace magisterskie, które uzyskały ocenę bardzo dobrą oraz rozprawy doktorskie obronione w okresie do 24 miesięcy przed dniem zgłoszenia pracy do Konkursu.Więcej informacji na stronie: otwartedrzwi.pfron.org.pl

Informacja o terminie składania wniosków o nagrodę Rektora, Dziekana w roku akademickim 2023/2024

  1. Terminy składania wniosków

NAGRODA REKTORA

  • Wnioski o nagrodę Rektora dla studentów Politechniki Wrocławskiej należy składać od 22.05.2024 do 29.05.2024
  • Wnioski należy składać w pok. 12, bud. C-3 w godzinach otwarcia dziekanatu, w dniu 29.05.2024 do godz. 14:00.
  • Na kolejnym etapie wnioski zostaną przekazane do Prodziekana Studenckich dr. hab. inż. Pawła Wachla, prof. uczelni, a po zaakceptowaniu do Prorektora ds. Studenckich.
  • Obsługę administracyjną składanych wniosków o nagrodę Rektora zapewnia Prorektor ds. Studenckich 121, bud. A-1 (sekretariat Prorektora).
  • Informacja o przyznanych nagrodach zostanie przekazana do właściwych dziekanatów do dnia 10.06.2024

 

NAGRODA DZIEKANA

Nagroda Dziekana 2023/2024 Lista Laureatów

  1. Chojecki Miłosz
  2. Gawryszuk Bartłomiej 
  3. Korus Paulina
  4. Mosur Miłosz
  5. Piotrowski Jakub
  6. Sadowy Wiktor
  7. Zubrzycki Mateusz

Lista wyróżnionych

  1. Burzyński Hubert
  2. Dębicki Piotr
  3. Dzikiewicz Paweł
  4. Karanowski Konrad
  5. Karpowicz Jakub
  6. Kochańska Magdalena
  7. Raczkowski Damian
  8. Szulc Paulina
  9. Turkiewicz Joanna

 

Wypłata nagród nastąpi do dnia 30.06.2024

UWAGA: Warunkiem wypłacenia nagrody jest uzupełnienie i dostarczenie przez studenta w oryginale oświadczenia z danymi do wypłaty i do celów podatkowych.

 

Mamy zaszczyt ogłosić listę laureatów konkursu TOP 10 na najlepszego absolwenta na naszym Wydziale w roku akademickim 2023/2024.


Studia pierwszego stopnia
1 inż. Maksymilian Jakub Górski 
2 inż. Wojciech Begierski 
3 inż. Daria Pietraszko
4 inż. Aleksandra Julia Miernikiewicz 
5 inż. Zuzanna Sikorska
6 inż. Izabela Majchrowska
7 inż. Maciej Grzegorz Wizerkaniuk
8 inż. Paweł Kazimierz Kudłacik 
9 inż. Dawid Tomasz Wolkiewicz 
10 inż. Adam Bednarski

Studia drugiego stopnia

1 mgr inż. Konrad Karanowski
2 mgr inż. Adam Ryszard Chłopowiec
3 mgr inż. Adrian Benedykt Chłopowiec
4 mgr inż. Bartosz Kacper Walkowiak
5 mgr inż. Mateusz Grzesiuk
6 mgr inż. Paweł Tomasz Walkowiak
7 mgr inż. Michał Jóźków
8 mgr inż. Jakub Derda
9 mgr inż. Katarzyna Julia Duszyńska 
10 mgr inż. Damian Jarosław Raczkowski

Dodatkowo informujemy, że zgodnie z regulaminem dwie pierwsze osoby biorą udział w dalszym etapie konkursu.

UWAGA: Warunkiem wypłacenia nagrody jest uzupełnienie i dostarczenie przez studenta w oryginale zgłoszenie danych osobowych (w wersji PL lub EN)  z danymi do wypłaty i do celów podatkowych.

zgłoszenie danych osobowych  (EN)

Polskie Towarzystwo Informatyczne organizuje

Ogólnopolski Konkurs na najlepsze prace magisterskie z informatyki,

którego celem jest:

  • podnoszenie poziomu prac magisterskich z zakresu informatyki,
  • wymiana i porównanie doświadczeń oraz osiągnięć dydaktycznych różnych informatycznych środowisk akademickich poprzez prezentację najlepszych prac magisterskich,
  • propagowanie PTI wśród młodzieży studenckiej oraz nawiązanie więzi pomiędzy dyplomantami a Towarzystwem.

Organizację i przeprowadzenie konkursu Zarząd Główny PTI po raz 39. powierzył Dolnośląskiemu Oddziałowi Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

W konkursie mogą brać udział dyplomanci kierunków informatycznych oraz innych kierunków studiów, których prace dotyczą informatyki.

Zgłaszanie prac odbywa się poprzez formularz umieszczony na stronie kpm.pti.org.pl.

Przewodniczący Komisji Konkursowej

dr hab. Zygmunt Mazur, prof. uczelni

Konkurs Stowarzyszenia Elektryków Polskich oddziału we Wrocławiu na najlepszą pracę dyplomową na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej

Mamy zaszczyt ogłosić laureatów tegorocznego konkursu na najlepszą pracę dyplomową organizowany przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich o/Wrocław
Prace dyplomowe inżynierskie:
I nagroda
inż. Paweł Bogdan, „Projekt systemu do pomiaru jakości powietrza z komunikacją BT”.
Promotor: dr inż. Jarosław Emilianowicz, Katedra Telekomunikacji i Teleinformatyki.
II nagroda
1. inż. Bartosz Kozłowski, „Określanie jakości obrazów oka na potrzeby algorytmów wykrywania
tęczówki”.
Promotor: dr inż. Wojciech Wodo, Katedra Podstaw Informatyki.
2. inż. Izabela Majchrowska, „„Analiza wybranych systemów biometrii anulowalnej pod kątem nielinkowalności szablonów oraz wpływu na współczynniki FAR i FRR”.
Promotor: dr inż. Wojciech Wodo, Katedra Podstaw Informatyki.
Prace dyplomowe magisterskie:
I nagroda
mgr inż. Michał Jóźków, „Analiza bezpieczeństwa typowej stacji końcowej w Internecie”.
Promotor: dr inż. Marcin Jaroszewski, Katedra Telekomunikacji i Teleinformatyki.
Rusza nabór do kolejnej edycji Studenckiego Programu Stypendialnego. Stypendia są przyznawane ze środków Wrocławskiego Centrum Akademickiego.
Studencki Program Stypendialny jest organizowany przez Wrocławskie Centrum Akademickie (WCA) – jednostkę samorządu podległą Miastu Wrocław. O stypendia z Programu mogą się ubiegać:
  • doktoranci posiadający wybitny dorobek naukowy w dziedzinach ważnych dla rozwoju Wrocławia
  • studenci, którzy uzyskali prawo do studiowania na uczelni zagranicznej.
O stypendia w wysokości 2000 zł (dla doktorantów) oraz 500 zł (dla studentów uczelni zagranicznych) można się ubiegać poprzez złożenie wniosku dostępnego w serwisie WCA: www.wroclaw.pl/akademicki-wroclaw/wroclawskie-centrum-akademickie.
Nabór trwa od 1 czerwca do 31 sierpnia 2023 r.
Mamy zaszczyt poinformować, że tegorocznym laureatem XVII Edycji Konkursu na najlepszą magisterską pracę dyplomową obronioną na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej w roku akademickim 2023/2024 został Pan mgr inż. Konrad Karanowski. 
Serdecznie gratulujemy!

Konkurs nr 1_2024 - KFDS W4N

Wyniki 1 konkursu

Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow.

Wnioski  należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami) do dnia 8 marca 2024 r. (piątek) do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.

Wymagany format pliku: *.pdf 
Nazwa pliku: B_2024_Nazwa_Koła.pdf lub K_2024_Nazwa_Koła.pdf
Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu.
O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 8 marca 2024 r. (piątek) do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.
Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.

Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15 stycznia 2024 r.

Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu 11 marca 2024 r. o godz. 10:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Posiedzenie będzie miało charakter otwarty. Osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 8 marca  2024 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.

Konkurs nr 2_2023 – KFDS W4N

Wyniki konkursu nr 2/2023

Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie Kół Naukowych.

Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow.

Wnioski  należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami) do dnia 14 kwietnia 2023 r. (piątek) do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.

Wymagany format pliku: *.pdf 
Nazwa pliku: B_2023_Nazwa_Koła .pdf lub K_2023_Nazwa_Koła.pdf

Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu. O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 14 kwietnia 2023 r. (piątek) do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.
Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.

Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15.01.2023 r.

Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu 21.04.2023 r. o godz. 8:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Posiedzenie będzie miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 19.04.2023 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.

Konkurs nr 1_2023 – KFDS W4N

Wyniki konkursu nr 1/2023
W dniu 31.03.2023 r. odbyło się posiedzenie Komisji ds. Finansowania Działalności Studenckiej na
Wydziale Informatyki i Telekomunikacji.
W odpowiedzi na ogłoszony konkurs nr 1 złożone zostały dwa wnioski, które zostały jednomyślną
decyzją Komisji odrzucone z przyczyn formalnych.

Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie Kół Naukowych.

Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow.

Wnioski  należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami) do dnia 28 marca 2023 r. (wtorek) do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.

Wymagany format pliku: *.pdf 
Nazwa pliku: B_2023_Nazwa_Koła .pdf lub K_2023_Nazwa_Koła.pdf

Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu. O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 28 marca 2023 r. (wtorek) do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.
Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.

Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15.01.2023 r.

Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu 31.03.2023 r. o godz. 8:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Posiedzenie będzie miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 30.03.2023 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.

Konkurs nr 2 – KFDS W4N

Wyniki konkursu nr 2

Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza konkurs na dofinansowanie projektów zgodnie z zasadami określonymi na stronie: https://samorzad.pwr.edu.pl/fcp/eGBUKOQtTKlQhbx08SlkTUg1CUWRuHQwFDBoIVURNWH9QA1hnRlUuWTISTnoYDxMe/56/public/kfds/wzory_wnioskow_i_dokumenty/2019/zasady-finansowania-2019.pdf

Wnioski należy składać w formie papierowej w bud. C-5, pok. 109 do dnia 19.04.2022 r. do godz. 15:00 oraz w formie elektronicznej na adres kfds.wit@pwr.edu.pl do dnia 19.04.2022 r. do godz. 23:59. Formularze są dostępne na stronie:

https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow).

Mile widziane, aby we wnioskach pojawiała się informacja na temat sposobu rozliczenia projektu, np. publikacja, raport itp.

Posiedzenie Komisji, na którym będzie rozpatrywanie złożonych wniosków, odbędzie się w dniu 25.04.2022 r. o godz. 11:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Będzie ono miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przeslanie zgłoszenia do dnia 22.04.2022 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl i podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr).

Konkurs nr 1 – KFDS W4N

Wyniki konkursu nr 1

Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza konkurs na dofinansowanie projektów zgodnie z zasadami określonymi na stronie: https://samorzad.pwr.edu.pl/fcp/eGBUKOQtTKlQhbx08SlkTUg1CUWRuHQwFDBoIVURNWH9QA1hnRlUuWTISTnoYDxMe/56/public/kfds/wzory_wnioskow_i_dokumenty/2019/zasady-finansowania-2019.pdf

Wnioski należy składać w formie papierowej w bud. C-5 pok. 109 do dnia 23.03.2022 r. do godz. 15:00 oraz w formie elektronicznej na adres kfds.wit@pwr.edu.pl do dnia 23.03.2022 r. do godz. 23:59. Formularze są dostępne na stronie: https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow).

Mile widziane aby we wnioskach pojawiała się informacja na temat sposobu rozliczenia projektu – np. publikacja, raport itp.

Posiedzenie Komisji na którym odbędzie się rozpatrywanie złożonych wniosków odbędzie się w dniu 28.03.2022 r. o godz. 10:30 za pośrednictwem platformy ZOOM. Będzie ono miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przeslanie zgłoszenia do dnia 25.03.2022 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając (imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr).

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję