Konkursy
Harmonogram konkursu
- Termin zgłaszania prac i projektów – do 9 lutego (tj. piątek)
- Termin ogłoszenia wyników kwalifikacji – 23 lutego (tj. piątek)
- Termin prezentacji prac i ogłoszenie wyników – 1 marca (piątek)
Nagrody
- Projekt zespołowy (nagroda grupowa do podziału na zespół): 1 miejsce – 4 tys., 2 miejsce – 3 tys., 3 miejsce – 3 tys.
- Praca inżynierska: 1 miejsce – 2 tys., 2 miejsce – 1,5 tys., 3 miejsce – 1 tys.
Pliki do pobrania
Regulamin konkursu [ .pdf ] | |
Formularz zgłoszeniowy – praca inżynierska [ .docx ] | |
Formularz zgłoszeniowy – projekt zespołowy [ .docx ] | |
Oświadczenie autora – praca inżynierska [ .docx ] | |
Oświadczenie autorów – projekt zespołowy [ .docx ] | |
Oświadczenie opiekuna – praca inżynierska [ .docx ] | |
Oświadczenie opiekuna – projekt zespołowy [ .docx ] |
Ruszyła kolejna edycja Konkursu Młodych Mistrzów dla studentów studiów I, II i III stopnia prezentujących własne koncepcje informatyczne, własne programy lub praktyczne zastosowania w przemyśle informatycznym. Zgłaszane prace mogą (ale nie muszą) być efektem prac dyplomowych, niekoniecznie już zakończonych. Prace mogą być zespołowe (nagradzana jest praca).
W tym roku finał zaplanowany jest na 19 września 2024 w Warszawie, w takcie którego przyznana zostanie nagroda główna i 8 nagród specjalnych.
Harmonogram konkursu:
26 lipca – zakończenie zbierania zgłoszeń,
31 sierpnia – wybór finalistów,
19 września – finał Konkursu, prezentacje w ramach Forum Teleinformatyki i ogłoszenie wyników.
Więcej informacji, w tym regulamin konkursu, instrukcja zgłaszania prac konkursowych i kategorie nagród, są dostępne na stronie Forum Teleinformatyki.
Konkurs dla absolwentów!
Zapraszamy do udziału w konkursie „OTWARTE DRZWI” na najlepsze prace magisterskie i doktorskie, których tematem jest niepełnosprawność w wymiarze: społecznym, zawodowym lub zdrowotnym.
Dla autorów prac doktorskich w Konkursie przewiduje się trzy nagrody pieniężne w każdej z kategorii:
I nagroda w wysokości 13 000 zł,
II nagroda w wysokości 11 000 zł,
III nagroda w wysokości 9 000 zł.
Dla autorów prac magisterskich w Konkursie przewiduje się trzy nagrody pieniężne w każdej z kategorii:
I nagroda w wysokości 7 000 zł,
II nagroda w wysokości 5 000 zł,
III nagroda w wysokości 4 000 zł.
Prace można składać w następujących kategoriach:
1) rehabilitacja społeczna i zawodowa,
2) rozwiązania technologiczne i architektoniczne służące osobomz niepełnosprawnościami,
3) dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami,
4) rehabilitacja medyczna.
Termin składania prac: do 20 września 2023 r.
Zapraszamy do udziału!
Do Konkursu można nadsyłać prace magisterskie, które uzyskały ocenę bardzo dobrą oraz rozprawy doktorskie obronione w okresie do 24 miesięcy przed dniem zgłoszenia pracy do Konkursu.Więcej informacji na stronie: otwartedrzwi.pfron.org.pl
Informacja o terminie składania wniosków o nagrodę Rektora, Dziekana w roku akademickim 2023/2024
- Terminy składania wniosków
NAGRODA REKTORA
- Wnioski o nagrodę Rektora dla studentów Politechniki Wrocławskiej należy składać od 22.05.2024 do 29.05.2024
- Wnioski należy składać w pok. 12, bud. C-3 w godzinach otwarcia dziekanatu, w dniu 29.05.2024 do godz. 14:00.
- Na kolejnym etapie wnioski zostaną przekazane do Prodziekana Studenckich dr. hab. inż. Pawła Wachla, prof. uczelni, a po zaakceptowaniu do Prorektora ds. Studenckich.
- Obsługę administracyjną składanych wniosków o nagrodę Rektora zapewnia Prorektor ds. Studenckich 121, bud. A-1 (sekretariat Prorektora).
- Informacja o przyznanych nagrodach zostanie przekazana do właściwych dziekanatów do dnia 10.06.2024
NAGRODA DZIEKANA
Nagroda Dziekana 2023/2024 Lista Laureatów
- Chojecki Miłosz
- Gawryszuk Bartłomiej
- Korus Paulina
- Mosur Miłosz
- Piotrowski Jakub
- Sadowy Wiktor
- Zubrzycki Mateusz
Lista wyróżnionych
- Burzyński Hubert
- Dębicki Piotr
- Dzikiewicz Paweł
- Karanowski Konrad
- Karpowicz Jakub
- Kochańska Magdalena
- Raczkowski Damian
- Szulc Paulina
- Turkiewicz Joanna
Wypłata nagród nastąpi do dnia 30.06.2024
UWAGA: Warunkiem wypłacenia nagrody jest uzupełnienie i dostarczenie przez studenta w oryginale oświadczenia z danymi do wypłaty i do celów podatkowych.
Szanowni Państwo
Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie TOP-10 na najlepszego absolwenta.
Poniżej zamieszczamy listę niezbędnych dokumentów.
- TOP-10 Do konkursu TOP-10 bardzo proszę wybierać szczególnie osoby, które oprócz dobrej średniej i oceny za dyplom, posiadają również osiągnięcia na innych płaszczyznach (zgodnie z zasadami konkursu TOP-10).
Wypełnione wnioski i zgłoszenia oraz dodatkowe poświadczenia dokonań na rzecz Uczelni proszę przekazywać do mgr Anny Rubik lub mgr Katarzyny Wlaźlińskiej na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji, pok. 12, bud. C-3 lub kierować na maila, na adres konkursy.dziekanat.wit@pwr.edu.pl, wpisując w temacie: TOP-10.
Polskie Towarzystwo Informatyczne organizuje
Ogólnopolski Konkurs na najlepsze prace magisterskie z informatyki,
którego celem jest:
- podnoszenie poziomu prac magisterskich z zakresu informatyki,
- wymiana i porównanie doświadczeń oraz osiągnięć dydaktycznych różnych informatycznych środowisk akademickich poprzez prezentację najlepszych prac magisterskich,
- propagowanie PTI wśród młodzieży studenckiej oraz nawiązanie więzi pomiędzy dyplomantami a Towarzystwem.
Organizację i przeprowadzenie konkursu Zarząd Główny PTI po raz 39. powierzył Dolnośląskiemu Oddziałowi Polskiego Towarzystwa Informatycznego.
W konkursie mogą brać udział dyplomanci kierunków informatycznych oraz innych kierunków studiów, których prace dotyczą informatyki.
Zgłaszanie prac odbywa się poprzez formularz umieszczony na stronie kpm.pti.org.pl.
Przewodniczący Komisji Konkursowej
dr hab. Zygmunt Mazur, prof. uczelni
Konkurs Stowarzyszenia Elektryków Polskich oddziału we Wrocławiu na najlepszą pracę dyplomową na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
Zarząd Stowarzyszenia Elektryków Polskich oddział we Wrocławiu uprzejmie informuje, że ogłasza kolejną edycję konkursu na najlepszą pracę dyplomową studentów Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej. Głównymi celami konkursu jest propagowanie działalności SEP na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji oraz szczególne wyróżnianie prac dyplomowych mających zastosowanie praktyczne.
Zakres działalności SEP obejmuje: elektrotechnikę, energetykę, elektroenergetykę, elektronikę, radiotechnikę, optoelektronikę, bionikę, techniki informacyjne, informatykę, telekomunikację, automatykę, robotykę i inne dziedziny pokrewne.
Do konkursu można zgłaszać prace dyplomowe obronione w okresie od stycznia do października 2024 roku.
W sprawie konkursu prosimy o kontakt pod adresem konkursy.dziekanat.wit@pwr.edu.pl lub tak jak w regulaminie, w tytule wpisując: SEP. Prosimy pamiętać, że główny kontakt z kandydatami odbywa się za pośrednictwem skrzynki studenckiej.
- doktoranci posiadający wybitny dorobek naukowy w dziedzinach ważnych dla rozwoju Wrocławia
- studenci, którzy uzyskali prawo do studiowania na uczelni zagranicznej.
Informujemy, że trwa nabór na XVII Edycja Konkursu na najlepszą magisterską pracę dyplomową obronioną na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej w roku akademickim 2023/2024.
Konkurs nr 1_2024 - KFDS W4N
Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow.
Wnioski należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami) do dnia 8 marca 2024 r. (piątek) do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.
Wymagany format pliku: *.pdf
Nazwa pliku: B_2024_Nazwa_Koła.pdf lub K_2024_Nazwa_Koła.pdf
Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu.
O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 8 marca 2024 r. (piątek) do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.
Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.
Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15 stycznia 2024 r.
Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu 11 marca 2024 r. o godz. 10:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Posiedzenie będzie miało charakter otwarty. Osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 8 marca 2024 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.
Konkurs nr 2_2023 – KFDS W4N
Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie Kół Naukowych.
Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow.
Wnioski należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami) do dnia 14 kwietnia 2023 r. (piątek) do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.
Wymagany format pliku: *.pdf
Nazwa pliku: B_2023_Nazwa_Koła .pdf lub K_2023_Nazwa_Koła.pdf
Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu. O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 14 kwietnia 2023 r. (piątek) do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.
Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.
Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15.01.2023 r.
Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu 21.04.2023 r. o godz. 8:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Posiedzenie będzie miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 19.04.2023 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.
Konkurs nr 1_2023 – KFDS W4N
Wyniki konkursu nr 1/2023
W dniu 31.03.2023 r. odbyło się posiedzenie Komisji ds. Finansowania Działalności Studenckiej na
Wydziale Informatyki i Telekomunikacji.
W odpowiedzi na ogłoszony konkurs nr 1 złożone zostały dwa wnioski, które zostały jednomyślną
decyzją Komisji odrzucone z przyczyn formalnych.
Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie Kół Naukowych.
Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow.
Wnioski należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami) do dnia 28 marca 2023 r. (wtorek) do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.
Wymagany format pliku: *.pdf
Nazwa pliku: B_2023_Nazwa_Koła .pdf lub K_2023_Nazwa_Koła.pdf
Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu. O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 28 marca 2023 r. (wtorek) do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.
Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.
Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15.01.2023 r.
Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu 31.03.2023 r. o godz. 8:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Posiedzenie będzie miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 30.03.2023 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.
Konkurs nr 2 – KFDS W4N
Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza konkurs na dofinansowanie projektów zgodnie z zasadami określonymi na stronie: https://samorzad.pwr.edu.pl/fcp/eGBUKOQtTKlQhbx08SlkTUg1CUWRuHQwFDBoIVURNWH9QA1hnRlUuWTISTnoYDxMe/56/public/kfds/wzory_wnioskow_i_dokumenty/2019/zasady-finansowania-2019.pdf
Wnioski należy składać w formie papierowej w bud. C-5, pok. 109 do dnia 19.04.2022 r. do godz. 15:00 oraz w formie elektronicznej na adres kfds.wit@pwr.edu.pl do dnia 19.04.2022 r. do godz. 23:59. Formularze są dostępne na stronie:
Mile widziane, aby we wnioskach pojawiała się informacja na temat sposobu rozliczenia projektu, np. publikacja, raport itp.
Posiedzenie Komisji, na którym będzie rozpatrywanie złożonych wniosków, odbędzie się w dniu 25.04.2022 r. o godz. 11:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Będzie ono miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przeslanie zgłoszenia do dnia 22.04.2022 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl i podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr).
Konkurs nr 1 – KFDS W4N
Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza konkurs na dofinansowanie projektów zgodnie z zasadami określonymi na stronie: https://samorzad.pwr.edu.pl/fcp/eGBUKOQtTKlQhbx08SlkTUg1CUWRuHQwFDBoIVURNWH9QA1hnRlUuWTISTnoYDxMe/56/public/kfds/wzory_wnioskow_i_dokumenty/2019/zasady-finansowania-2019.pdf
Wnioski należy składać w formie papierowej w bud. C-5 pok. 109 do dnia 23.03.2022 r. do godz. 15:00 oraz w formie elektronicznej na adres kfds.wit@pwr.edu.pl do dnia 23.03.2022 r. do godz. 23:59. Formularze są dostępne na stronie: https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow).
Mile widziane aby we wnioskach pojawiała się informacja na temat sposobu rozliczenia projektu – np. publikacja, raport itp.
Posiedzenie Komisji na którym odbędzie się rozpatrywanie złożonych wniosków odbędzie się w dniu 28.03.2022 r. o godz. 10:30 za pośrednictwem platformy ZOOM. Będzie ono miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przeslanie zgłoszenia do dnia 25.03.2022 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając (imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr).