Wydział Informatyki i Telekomunikacji

Konkursy

Ogólnopolski konkurs TRUMPF Huettinger na najlepszą pracę inżynierską, magisterską i doktorską

Jakie prace można zgłaszać do konkursu?
Możesz zgłosić swoją pracę, jeśli obroniłeś/-aś się w roku kalendarzowym 2025 i jeśli Twoja praca tematycznie związana jest z jedną z poniższych dyscyplin naukowych:

  • Automatyka, Elektronika, Elektrotechnika i Technologie Kosmiczne
  • Informatyka Techniczna i Telekomunikacja

Przyjmujemy prace napisane w języku polskim lub angielskim, obronione na polskiej uczelni.

Jakie nagrody czekają na laureatów?
Jury wyłoni 9 laureatów – po 3 autorów prac inżynierskich, magisterskich i doktorskich. Informacje o wysokości poszczególnych nagród znajdziesz na naszej stronie: https://www.trumpf.com/s/konkurs. Mieszczą się one w przedziale od 4 000 zł do 16 000 zł. Dodatkowo spośród wszystkich zgłoszonych prac zostanie wylosowanych 5 nagród po 2000 zł każda!

Do kiedy trwa przyjmowanie zgłoszeń?
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 25 lutego 2026 r. Do tego czasu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, zebrać wszystkie potrzebne dokumenty i przesłać je na nasz adres: konkurs@trumpf.com.

Gdzie znajdę szczegóły konkursu i jego regulamin?
Odwiedź naszą stronę konkursową https://www.trumpf.com/s/konkurs, gdzie znajdziesz regulamin i wszystkie potrzebne informacje. Zapraszamy również do kontaktu mailowego: konkurs@trumpf.com

Czym zajmuje się firma TRUMPF Huettinger?
Zajmujemy się projektowaniem, testowaniem i produkowaniem urządzeń zasilających procesy plazmowe, a działalność firmy opiera się na trzech stabilnych filarach – produkcji zasilaczy, elektroniki i szaf sterowniczych. W głównej siedzibie spółki w Zielonce pod Warszawą mamy jedno z największych Centrów Badawczo-Rozwojowych w Polsce, w którym zatrudniamy ponad 250 inżynierów, którzy tworzą projekty, opracowują prototypy, konstruują i testują rozwiązania przed wprowadzeniem ich do produkcji. Zajrzyj na naszą stronę: Trumpf – Zajrzyj z ciekawości, zostań z wyboru!

plakat_konkurs_trumpf_11_2025.jpg

Informacja o terminie składania wniosków o nagrodę Rektora, Dziekana w roku akademickim 2024/2025

  1. Terminy składania wniosków

NAGRODA REKTORA

  • Wnioski o nagrodę Rektora dla studentów Politechniki Wrocławskiej należy składać od 12.05.2025 do 16.05.2025
  • Wnioski należy składać w pok. 12, bud. C-3 w godzinach otwarcia dziekanatu, w dniu 16.05.2025 do godz. 14:00.
  • Na kolejnym etapie wnioski zostaną przekazane do Prodziekana ds. Studenckich dr. hab. inż. Pawła Wachla, prof. uczelni, a po zaakceptowaniu do Prorektora ds. Studenckich.
  • Obsługę administracyjną składanych wniosków o nagrodę Rektora zapewnia Prorektor ds. Studenckich 121, bud. A-1 (sekretariat Prorektora).
  • Informacja o przyznanych nagrodach zostanie przekazana do właściwych dziekanatów do dnia 30.05.2025

 

NAGRODA DZIEKANA 

Lista Laureatów:

  1. Bartl Nina
  2. Borkowska Oliwia
  3. Dębicki Piotr
  4. Kula Mateusz
  5. Piotrowski Jakub
  6. Sadowy Wiktor
  7. Secci Nicola

Lista Wyróżnionych

  1. Brejna Bartosz
  2. Buszta Igor
  3. Gałązka Jakub 
  4. Gawryszuk Bartłomiej
  5. Owoc Jakub
  6. Paniczek Izabela
  7. Puszko Filip
  8. Rybszleger Karolina
  9. Sroczyńska Amelia
  10. Śmigielski Mateusz

Wysokość nagród:

  • nagroda Rektora dla studentów Politechniki Wrocławskiej w kwocie 3 000 zł;
  • nagroda Dziekana dla studentów Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej w roku akademickim 2024/2025 w kwocie 1 500 zł.

Wypłata nagród nastąpi do dnia 30.06.2025

 

Zwracam się z serdecznym zaproszeniem dla studentów do udziału w wyjątkowym wydarzeniu – BIM CAMP Hackathon.

Jest to intensywny, 40-godzinny maraton kreatywności, który odbędzie się w dniach 14–16 maja 2025 roku na Wydziale Architektury Politechniki Śląskiej.Nie ograniczamy się tylko do jednej grupy studentów – zapraszamy wszystkich: architektów, budowlańców, programistów, pasjonatów, geodetów. Każdy, kto ma zapał i chęć do działania, jest mile widziany!

Dlaczego Warto Wziąć Udział?

  1. Innowacje w budownictwie: Studenci będą mieli realny wpływ na to, jak będzie wyglądać przyszłość branży budowlanej, wykorzystując swoją wiedzę i pomysły do tworzenia nowych technologii.
  2. Praca z ekspertami: To niepowtarzalna okazja, żeby pracować u boku profesjonalistów i mentorów, którzy pomogą im udoskonalić swoje pomysły i wcielić je w życie.
  3. Networking i rozwój kariery: Hackathon to świetne miejsce, żeby poznać ludzi z branży budowlanej i technologicznej, nawiązać cenne kontakty i zdobyć doświadczenie, które na pewno przyda się w przyszłej pracy.
  4. Nagrody i uznanie: Dla najlepszych przewidzieliśmy atrakcyjne nagrody (pula to aż 24 000 zł!), a ich rozwiązania mogą zostać wdrożone w prawdziwych projektach budowlanych.
  5. Moc inspiracji: Czeka na nich 40 godzin wypełnionych warsztatami, konsultacjami z mentorami i intensywną pracą w zespole.
  6. Świetna atmosfera: Zapewniamy przestrzeń do wspólnego spędzania czasu, więc będzie nie tylko produktywnie, ale i fajnie!

Czym konkretnie będą się zajmować? Tematyka Hackathonu to m.in.:

  • Automatyzacja procesów budowlanych
  • Zarządzanie danymi na budowie
  • Automatyzacja procesów pomiarowych
  • Zrównoważone budownictwo
  • Automatyzacja weryfikacji projektów
  • Skanowanie 3D
  • AI w budownictwie

BIM CAMP Hackathon to coś więcej niż tylko konkurs. To przede wszystkim szansa na rozwój, wymianę pomysłów i tworzenie innowacyjnych rozwiązań, które mogą zmienić świat budownictwa na lepsze.
Więcej szczegółów i możliwość rejestracji znajdą na stronie: www.konferencjabim.pl.

plakat_suwal.jpg

Zmień przyszłość branży budowlanej i architektonicznej z AEC Hackathon Wrocław Edition!

 

Interesujesz się programowaniem lub digitalizacją w budownictwie? Jesteś Studentką lub Studentem ostatnich lat studiów związanych z branżą IT lub AEC i lubisz rozwijać swoje umiejętności? A może już pracujesz w którejś z tych branż? Jeśli tak to AEC Hackathon jest specjalnie dla Ciebie!

 

Czym jest AEC Hackathon?

AEC Hackathon to unikalne wydarzenie, które łączy specjalistów z branży architektury, inżynierii i budownictwa (AEC – Architecture, Engineering, Construction) z ekspertami w dziedzinie technologii IT. Celem AEC Hackathonu jest wspólna praca nad innowacyjnymi rozwiązaniami, które mogą zrewolucjonizować procesy projektowe, konstrukcyjne i operacyjne w sektorze budowlanym. Uczestnicy, wśród których znajdują się programiści, inżynierowie, architekci, projektanci i menedżerowie projektów, tworzą interdyscyplinarne zespoły, aby przez 2-3 dni pracować nad konkretnymi problemami, wykorzystując najnowsze technologie.

 

Kluczowe cechy AEC Hackathon:

Interdyscyplinarność: Uczestnicy pochodzą z różnych dziedzin, co sprzyja twórczej wymianie wiedzy i pomysłów. Innowacyjność: Skupienie na tworzeniu nowych, innowacyjnych rozwiązań, które mogą znacząco wpłynąć na branżę AEC. Współpraca: Silny nacisk na pracę zespołową i wspólne rozwiązywanie problemów. Technologia: Wykorzystanie najnowszych technologii w branży budowlanej i technologicznej.

 

Korzyści z uczestnictwa w AEC Hackathon:

AEC Hackathon to doskonała okazja do nauki, networking’u oraz rozpoczęcia nowych przedsięwzięć czy projektów. Uczestnicy mają szansę nawiązać kontakty z ekspertami z różnych dziedzin oraz zaprezentować swoje pomysły przed panelem sędziowskim, co może otworzyć drzwi do dalszego rozwoju zawodowego.

 

Szczegóły wydarzenia:

Termin: 4-6 października 2024 roku Lokalizacja: Kampus Politechniki Wrocławskiej (Budynek Strefy Kultury Studenckiej) Grupy docelowe: programiści IT specjaliści BIM zaangażowani w cyfryzację i rozumiejący problemy branży Studenci ostatnich lat studiów związanych z branżą IT lub AEC Język wydarzenia: angielski

 

Studenci i Doktoranci!

Jeśli posiadasz aktywny status studenta lub doktoranta, skontaktuj się z nami - uzyskasz wtedy specjalny kupon uprawniający do zakupu biletu z 50% zniżką! Aby otrzymać kupon, wyślij wiadomość z informacją o chęci uczestnictwa w wydarzeniu za pomocą uczelnianej poczty e-mail (np. ....@student.pwr.edu.pl) na adres koordynatora wydarzenia na PWr: tomasz.nowobilski@pwr.edu.pl. Liczba kuponów jest ograniczona, a o ich przyznaniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Aby uzyskać więcej informacji o AEC Hackathon Wrocław Edition odwiedź stronę internetową naszego wydarzenia: https://hack.creoox.com/ lub już teraz zarezerwuj swój bilet: sprzedaż biletów.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału i współtworzenia przyszłości branży AEC!

hackelton.jpg

konkurs-sid-kwadrat.jpg

Konkurs Studenckie Inicjatywy Dydaktyczne

 Trwa konkurs dla studentów i doktorantów na zgłaszanie inicjatyw dydaktycznych, które wpłyną na rozwój nowoczesnego kształcenia w Polsce. Pula nagród wynosi 7 tysięcy złotych, zgłoszenia można wysyłać do 10 listopada. Organizatorem konkursu jest Fundacja na rzecz Jakości Kształcenia, od lat podnosząca dydaktyczną poprzeczkę w szkolnictwie wyższym.

 Konkurs „Studenckie Inicjatywy Dydaktyczne” jest odpowiedzią na potrzeby społeczności akademickiej - studentów, doktorantów, wykładowców i władz uczelni. Jego celem jest wyróżnienie projektów edukacyjnych, które wspierają krytyczne myślenie, komunikację, współpracę oraz kreatywność. Jury konkursu szczególnie wysoko oceni inicjatywy, które będą mogły być wykorzystywane przez różne uczelnie, zatem będą miały potencjał wdrożeniowy.

 Inicjatywy dydaktyczne w postaci zbliżonej do karty przedmiotu można zgłaszać poprzez formularz zamieszczony na Portalu Jakości Kształcenia pjk.edu.pl/studenckie-inicjatywy-dydaktyczne-sid/. Organizatorzy nagrodzą najlepsze inicjatywy i opublikują je w formie e-booka. Uczestnicy konkursu mogą zgłaszać projekty samodzielnie lub w zespołach. Projekt współfinansuje Minister Nauki.

„Studenckie Inicjatywy Dydaktyczne” wspierają takie procesy jak lepsza komunikacja na linii student-wykładowca czy przełamywanie między nimi barier pokoleniowych i kompetencyjnych. 

***

Komentarz prof. Jakuba Brdulaka ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie,  przewodniczącego Jury konkursu, eksperta Fundacji na rzecz Jakości Kształcenia:

Celem konkursu jest stworzenie „gotowca” dla nauczycieli akademickich. Studenci i doktoranci często mają szerszą perspektywę, niż skupieni na własnym programie wykładowcy akademiccy. Stawiamy uczestników studiów w centrum procesu dydaktycznego i zachęcamy ich do współtworzenia polskiego systemu kształcenia. Takie podejście jest zgodne z europejskimi standardami. Inicjatywy będą wspierać lepszą organizację studiów.

***

O Fundacji na rzecz Jakości Kształcenia:

Fundacja na rzecz Jakości Kształcenia (FJK) od 12 lat działa na rzecz wspierania procesów nauczania na polskich uczelniach. Fundacja od 4 lat buduje Portal Jakości Kształcenia, na którym zebrała już 160 dobrych praktyk dydaktycznych, będących źródłem inspiracji dla wszystkich stron zaangażowanych w szkolnictwo wyższe. FJK angażuje się również w projekty proekologiczne. Fundacja stworzyła m.in. ekologiczne standardy organizacji eventów na uczelniach wyższych. Fundacja powstała z inicjatywy Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich (KRASP).

***

Dane kontaktowe:
Tomasz Kułakowski
ekspert ds. komunikacji
tel. 504 532 910
mail: kontakt@pjk.edu.pl
www.pjk.edu.pl 

creatiwity_konkurs_w4_logo.png

Cel konkursu:

Celem konkursu CreatiWITy 2026, organizowanego przez Wydział Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej, jest:

•    podnoszenie poziomu merytorycznego projektów zespołowych i prac inżynierskich w zakresie informatyki i telekomunikacji,
•    wymiana doświadczeń poprzez prezentację najlepszych projektów i prac,
•    promocja Uczelni, studentów, absolwentów i laureatów w mediach społecznościowych.

Kto może wziąć udział?

Uczestnikami konkursu mogą być studenci i absolwenci Wydziału Informatyki i Telekomunikacji, którzy: 

•  realizowali projekt zespołowy w semestrze letnim 2024/25 lub zimowym 2025/26,
•  przygotowali pracę inżynierską obronioną w ostatnim semestrze studiów inżynierskich.

Jak zgłosić udział?

Zapoznaj się z Regulaminem i przygotuj wymagane dokumenty (zapoznaj się z załącznikiem 3 aby wiedzieć co przygotować w celu wypełnienia formularza on-line):

Dla projektu zespołowego:
•    Formularz zgłoszeniowy on-line (link aktywny w okresie zgłoszeń),
•    Oświadczenia autorów i opiekuna projektu, uzasadnienie promotora oceniające wartość merytoryczną, innowacyjność i znaczenie projektu (Załącznik nr 1),
•    Prezentacja projektu (plik multimedialny lub mp4, max 8 minut).

Dla pracy inżynierskiej:
•    Formularz zgłoszeniowy on-line (link aktywny w okresie zgłoszeń),
•    Oświadczenie autora i opiekuna pracy, uzasadnienie promotora oceniające wartość merytoryczną, innowacyjność i znaczenie pracy (Załącznik nr 2),
•    Skan recenzji promotora pracy i recenzenta,
•    Prezentacja pracy (plik multimedialny lub mp4, max 8 minut),

Formularze zgłoszeniowe zostaną opublikowane później i będą dostępne tylko w okresie nadsyłania zgłoszeń.

Nagrody

Nagrody finansowe fundowane przez Dziekana Wydziału:
Projekty zespołowe (nagroda grupowa do podziału na zespół):
•    I miejsce – 4 000 zł
•    II miejsce – 3 000 zł
•    III miejsce – 2 000 zł
Prace inżynierskie:
•    I miejsce – 2 000 zł
•    II miejsce – 1 500 zł
•    III miejsce – 1 000 zł


Harmonogram

•  Termin nadsyłania zgłoszeń (formularze aktywne tylko w tym okresie):  5 stycznia (poniedziałek) – 12 stycznia (poniedziałek)
•  Ogłoszenie wyników I etapu: 23 stycznia (piątek)
•  Finał konkursu stacjonarnie: 30 stycznia (piątek) godz. 13:15 – 16:00, sale 201 oraz 205 C-1  (szczegółowy plan spotkania zostanie ogłoszony później).

Kontakt

W przypadku pytań prosimy o kontakt: jakosc.wit@pwr.edu.pl

Pliki do pobrania

regulamin_creatiwity_2026-3.pdf [ .pdf ]

zalacznik_1_-_oswiadczenia__creatiwity_projekt.docx [ .docx ]

zalacznik_2_-_oswiadczenie_creatiwity_praca.docx [ .docx ]

zalacznik_3_-wypelnienie_formularza_zgloszeniowego.docx [ .docx ]

Ruszyła kolejna edycja Konkursu Młodych Mistrzów dla studentów studiów I, II i III stopnia prezentujących własne koncepcje informatyczne, własne programy lub praktyczne zastosowania w przemyśle informatycznym. Zgłaszane prace mogą (ale nie muszą) być efektem prac dyplomowych, niekoniecznie już zakończonych. Prace mogą być zespołowe (nagradzana jest praca).

W tym roku finał zaplanowany jest na 02 października 2025.

Harmonogram konkursu:
8 sierpnia - zgłaszanie prac konkursowych - formularz rejestracyjny
5 września - ogłoszenie listy nominowanych prac dopuszczonych do prezentacji publicznej
2 października - prezentacje nominowanych prac na XXXI Forum Teleinformatyki
3 października - ogłoszenie wyników Jury

Więcej informacji, w tym regulamin konkursu, instrukcja zgłaszania prac konkursowych i kategorie nagród, są dostępne na stronie Forum Teleinformatyki.

Konkurs dla absolwentów!

Zapraszamy do udziału w konkursie „OTWARTE DRZWI” na najlepsze prace magisterskie i doktorskie, których tematem jest niepełnosprawność w wymiarze: społecznym, zawodowym lub zdrowotnym.

Dla autorów prac doktorskich w Konkursie przewiduje się trzy nagrody pieniężne w każdej z kategorii:
I nagroda w wysokości 13 000 zł,
II nagroda w wysokości 11 000 zł,
III nagroda w wysokości 9 000 zł.

Dla autorów prac magisterskich w Konkursie przewiduje się trzy nagrody pieniężne w każdej z kategorii:
I nagroda w wysokości 7 000 zł,
II nagroda w wysokości 5 000 zł,
III nagroda w wysokości 4 000 zł.

Prace można składać w następujących kategoriach:
1) rehabilitacja społeczna i zawodowa,
2) rozwiązania technologiczne i architektoniczne służące osobomz niepełnosprawnościami,
3) dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami,
4) rehabilitacja medyczna.

Termin składania prac: do 20 września 2023 r.

Zapraszamy do udziału!

Do Konkursu można nadsyłać prace magisterskie, które uzyskały ocenę bardzo dobrą oraz rozprawy doktorskie obronione w okresie do 24 miesięcy przed dniem zgłoszenia pracy do Konkursu.Więcej informacji na stronie: otwartedrzwi.pfron.org.pl

Mamy zaszczyt ogłosić listę laureatów konkursu TOP 10 na najlepszego absolwenta na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji  w roku akademickim 2024/2025. 
Studia pierwszego stopnia
1. inż. Bartłomiej Baut
2. inż. Jakub Damian Mikłasz
3. inż. Aleksandra Zaremba
4. inż. Piotr Marek Gabrysch
5. inż. Andrzej Sylwester Krzyśków
6. inż. Michał Piotr Kucharski
7. inż. Weronika Domczewska
8. inż. Małgorzata Helt
9. inż. Karolina Bajer
Studia drugiego stopnia
1. mgr inż. Maksymilian Jakub Górski
2. mgr inż. Paweł Jakub Barczyk
3. mgr inż. Dawid Tomasz Wolkiewicz
4. mgr inż. Mateusz Bystroński
5. mgr inż. Krzysztof Michał Wołkonowski
6. mgr inż. Wojciech Marcin Gabryelski
7. mgr inż. Konrad Mikołaj Kiełczyński
8. mgr inż. Daria Pietraszko
9. mgr inż. Piotr Jakub Matys
10. mgr inż. Tomasz Chojnacki
Dodatkowo informujemy, że zgodnie z regulaminem dwie pierwsze osoby biorą udział w dalszym etapie konkursu.

UWAGA: Warunkiem wypłacenia nagrody jest uzupełnienie i dostarczenie przez studenta w oryginale zgłoszenia danych osobowych (w wersji PL lub EN) z danymi do wypłaty i do celów podatkowych.

zgłoszenie danych osobowych  (EN)

Regulamin
Zasady konkursu
Zasady oceny
Zgoda absolwenta
Zgłoszenie absolwenta

Polskie Towarzystwo Informatyczne organizuje

Ogólnopolski Konkurs na najlepsze prace magisterskie z informatyki,

którego celem jest:

  • podnoszenie poziomu prac magisterskich z zakresu informatyki,
  • wymiana i porównanie doświadczeń oraz osiągnięć dydaktycznych różnych informatycznych środowisk akademickich poprzez prezentację najlepszych prac magisterskich,
  • propagowanie PTI wśród młodzieży studenckiej oraz nawiązanie więzi pomiędzy dyplomantami a Towarzystwem.

Organizację i przeprowadzenie konkursu Zarząd Główny PTI po raz 39. powierzył Dolnośląskiemu Oddziałowi Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

W konkursie mogą brać udział dyplomanci kierunków informatycznych oraz innych kierunków studiów, których prace dotyczą informatyki.

Zgłaszanie prac odbywa się poprzez formularz umieszczony na stronie kpm.pti.org.pl.

Przewodniczący Komisji Konkursowej

dr hab. Zygmunt Mazur, prof. uczelni

Mamy zaszczyt ogłosić laureatów tegorocznego konkursu na najlepszą pracę dyplomową w roku akademickim 2024/2025 organizowanego przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich o/Wrocław
Prace dyplomowe inżynierskie:

I nagroda

inż. Bartłomiej Baut, „Podpisy w powietrzu jako nowa metoda uwierzytelniania osób fizycznych
i zabezpieczenia danych w cyfrowym świecie”.
Promotor: dr inż. Wojciech Wodo, Katedra Podstaw Informatyki.

II nagroda

inż. Paulina Otlik, „Implementacja wybranych weryfikatorów normy biometrycznej jakości obrazu ISO/IEC 29794-5 i zaproponowanie alternatywnych rozwiązań”.
Promotor: dr inż. Wojciech Wodo, Katedra Podstaw Informatyki.

III nagroda

inż. Barbara Sipa, „Symulacja procesu sterowania przy zastosowaniu wybranego narzędzia oraz protokołu TwinCAT ADS lub/i OPC/UA”.
Promotor: dr inż. Andrzej Jabłoński, Katedra Automatyki, Mechatroniki i Systemów Sterowania.

Prace dyplomowe magisterskie:

I nagroda

mgr inż. Daria Pietraszko, „Opracowanie rozwiązania opartego na introspekcji maszyn wirtualnych, służącego do wykrywania złośliwego oprogramowania typu rootkit”.
Promotor: dr inż. Wojciech Wodo, Katedra Podstaw Informatyki.

II nagroda

mgr inż. Aleksander Kłak, „System kontroli geometrii otulin polietylenowych”.
Promotor: dr inż. Adam Ratajczak, Katedra Automatyki, Mechatroniki i Systemów Sterowania.

III nagroda

mgr inż. Krzysztof Wołkonowski, „Analiza zastosowania szkiców danych w algorytmach detekcji
anomalii”.
Promotor: dr inż. Karol Gotfryd, Katedra Podstaw Informatyki.
UWAGA: Warunkiem wypłacenia nagrody jest uzupełnienie i dostarczenie druku z danymi do wypłaty i do celów podatkowych.
Rusza nabór do kolejnej edycji Studenckiego Programu Stypendialnego. Stypendia są przyznawane ze środków Wrocławskiego Centrum Akademickiego.
Studencki Program Stypendialny jest organizowany przez Wrocławskie Centrum Akademickie (WCA) – jednostkę samorządu podległą Miastu Wrocław. O stypendia z Programu mogą się ubiegać:
  • doktoranci posiadający wybitny dorobek naukowy w dziedzinach ważnych dla rozwoju Wrocławia
  • studenci, którzy uzyskali prawo do studiowania na uczelni zagranicznej.
O stypendia w wysokości 2000 zł (dla doktorantów) oraz 500 zł (dla studentów uczelni zagranicznych) można się ubiegać poprzez złożenie wniosku dostępnego w serwisie WCA: www.wroclaw.pl/akademicki-wroclaw/wroclawskie-centrum-akademickie.
Nabór trwa od 1 czerwca do 31 sierpnia 2023 r.
Mamy zaszczyt poinformować, że tegorocznym laureatem XVIII Edycji Konkursu "TT-CS Hi-Tech" na najlepszą magisterską pracę dyplomową obronioną na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji  Politechniki Wrocławskiej w roku akademickim 2024/2025 został Pan mgr inż. Krzysztof Wołkonowski.
Serdecznie gratulujemy.

Załączniki:

Konkurs nr 1_2025 - KFDS W4N

Wyniki konkursu nr 1

Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dwas.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow

Wnioski  należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami do dnia 3 kwietnia 2025 r. do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.

Wymagany format pliku: *.pdf 
Nazwa pliku: B_2025_Nazwa_Koła.pdf lub K_2025_Nazwa_Koła.pdf
Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu.
O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 3 kwietnia 2025 r. do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.

Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.

Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15 stycznia 2025 r.

Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu
8 kwietnia 2025 r. o godz. 9:30 w formie stacjonarnej i będzie miało charakter otwarty. Osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 3 kwietnia 2025r. do godziny 23:59 na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.

Konkurs nr 1_2024 - KFDS W4N

Wyniki 1 konkursu

Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow.

Wnioski  należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami) do dnia 8 marca 2024 r. (piątek) do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.

Wymagany format pliku: *.pdf 
Nazwa pliku: B_2024_Nazwa_Koła.pdf lub K_2024_Nazwa_Koła.pdf
Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu.
O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 8 marca 2024 r. (piątek) do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.
Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.

Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15 stycznia 2024 r.

Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu 11 marca 2024 r. o godz. 10:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Posiedzenie będzie miało charakter otwarty. Osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 8 marca  2024 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.

Konkurs nr 2_2023 – KFDS W4N

Wyniki konkursu nr 2/2023

Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie Kół Naukowych.

Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow.

Wnioski  należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami) do dnia 14 kwietnia 2023 r. (piątek) do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.

Wymagany format pliku: *.pdf 
Nazwa pliku: B_2023_Nazwa_Koła .pdf lub K_2023_Nazwa_Koła.pdf

Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu. O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 14 kwietnia 2023 r. (piątek) do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.
Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.

Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15.01.2023 r.

Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu 21.04.2023 r. o godz. 8:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Posiedzenie będzie miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 19.04.2023 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.

Konkurs nr 1_2023 – KFDS W4N

Wyniki konkursu nr 1/2023
W dniu 31.03.2023 r. odbyło się posiedzenie Komisji ds. Finansowania Działalności Studenckiej na
Wydziale Informatyki i Telekomunikacji.
W odpowiedzi na ogłoszony konkurs nr 1 złożone zostały dwa wnioski, które zostały jednomyślną
decyzją Komisji odrzucone z przyczyn formalnych.

Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie Kół Naukowych.

Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow.

Wnioski  należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami) do dnia 28 marca 2023 r. (wtorek) do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.

Wymagany format pliku: *.pdf 
Nazwa pliku: B_2023_Nazwa_Koła .pdf lub K_2023_Nazwa_Koła.pdf

Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu. O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 28 marca 2023 r. (wtorek) do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.
Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.

Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15.01.2023 r.

Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu 31.03.2023 r. o godz. 8:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Posiedzenie będzie miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 30.03.2023 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.

Konkurs nr 2 – KFDS W4N

Wyniki konkursu nr 2

Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza konkurs na dofinansowanie projektów zgodnie z zasadami określonymi na stronie: https://samorzad.pwr.edu.pl/fcp/eGBUKOQtTKlQhbx08SlkTUg1CUWRuHQwFDBoIVURNWH9QA1hnRlUuWTISTnoYDxMe/56/public/kfds/wzory_wnioskow_i_dokumenty/2019/zasady-finansowania-2019.pdf

Wnioski należy składać w formie papierowej w bud. C-5, pok. 109 do dnia 19.04.2022 r. do godz. 15:00 oraz w formie elektronicznej na adres kfds.wit@pwr.edu.pl do dnia 19.04.2022 r. do godz. 23:59. Formularze są dostępne na stronie:

https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow).

Mile widziane, aby we wnioskach pojawiała się informacja na temat sposobu rozliczenia projektu, np. publikacja, raport itp.

Posiedzenie Komisji, na którym będzie rozpatrywanie złożonych wniosków, odbędzie się w dniu 25.04.2022 r. o godz. 11:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Będzie ono miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przeslanie zgłoszenia do dnia 22.04.2022 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl i podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr).

Konkurs nr 1 – KFDS W4N

Wyniki konkursu nr 1

Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza konkurs na dofinansowanie projektów zgodnie z zasadami określonymi na stronie: https://samorzad.pwr.edu.pl/fcp/eGBUKOQtTKlQhbx08SlkTUg1CUWRuHQwFDBoIVURNWH9QA1hnRlUuWTISTnoYDxMe/56/public/kfds/wzory_wnioskow_i_dokumenty/2019/zasady-finansowania-2019.pdf

Wnioski należy składać w formie papierowej w bud. C-5 pok. 109 do dnia 23.03.2022 r. do godz. 15:00 oraz w formie elektronicznej na adres kfds.wit@pwr.edu.pl do dnia 23.03.2022 r. do godz. 23:59. Formularze są dostępne na stronie: https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow).

Mile widziane aby we wnioskach pojawiała się informacja na temat sposobu rozliczenia projektu – np. publikacja, raport itp.

Posiedzenie Komisji na którym odbędzie się rozpatrywanie złożonych wniosków odbędzie się w dniu 28.03.2022 r. o godz. 10:30 za pośrednictwem platformy ZOOM. Będzie ono miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przeslanie zgłoszenia do dnia 25.03.2022 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając (imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr).

Politechnika Wrocławska © 2025

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję