Konkurs nr 1_2024 - KFDS W4N
Wyniki 1 konkursu
Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow.
Wnioski należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami) do dnia 8 marca 2024 r. (piątek) do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.
Wymagany format pliku: *.pdf
Nazwa pliku: B_2024_Nazwa_Koła.pdf lub K_2024_Nazwa_Koła.pdf
Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu.
O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 8 marca 2024 r. (piątek) do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.
Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.
Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15 stycznia 2024 r.
Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu 11 marca 2024 r. o godz. 10:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Posiedzenie będzie miało charakter otwarty. Osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 8 marca 2024 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.
Konkurs nr 2_2023 – KFDS W4N
Wyniki konkursu nr 2/2023
Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie Kół Naukowych.
Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow.
Wnioski należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami) do dnia 14 kwietnia 2023 r. (piątek) do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.
Wymagany format pliku: *.pdf
Nazwa pliku: B_2023_Nazwa_Koła .pdf lub K_2023_Nazwa_Koła.pdf
Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu. O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 14 kwietnia 2023 r. (piątek) do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.
Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.
Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15.01.2023 r.
Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu 21.04.2023 r. o godz. 8:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Posiedzenie będzie miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 19.04.2023 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.
Konkurs nr 1_2023 – KFDS W4N
Wyniki konkursu nr 1/2023
W dniu 31.03.2023 r. odbyło się posiedzenie Komisji ds. Finansowania Działalności Studenckiej na
Wydziale Informatyki i Telekomunikacji.
W odpowiedzi na ogłoszony konkurs nr 1 złożone zostały dwa wnioski, które zostały jednomyślną
decyzją Komisji odrzucone z przyczyn formalnych.
Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie Kół Naukowych.
Formularze wniosków (B i K) dostępne są na stronie internetowej Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie/dokumenty-i-wzory-wnioskow.
Wnioski należy składać obligatoryjnie w wersji elektronicznej (skan papierowej wersji wniosku z wszystkimi wymaganymi podpisami) do dnia 28 marca 2023 r. (wtorek) do godziny 23:59 na adresy: kfds.wit@pwr.edu.pl.
Wymagany format pliku: *.pdf
Nazwa pliku: B_2023_Nazwa_Koła .pdf lub K_2023_Nazwa_Koła.pdf
Wnioski zostaną zarejestrowane w rejestrze wniosków według kolejności wpływu. O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina dostarczenia. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wnioski można złożyć również (opcjonalnie) w wersji papierowej do dnia 28 marca 2023 r. (wtorek) do godziny 15:00 do pok. 109 w bud. C-5.
Za poprawnie złożony wniosek uznaje się wniosek złożony w formie elektronicznej lub w wersji papierowej i elektronicznej.
Warunkiem koniecznym do uzyskania dofinansowania jest potwierdzone uczestnictwo osoby składającej wniosek (Wnioskodawcy) w szkoleniu dotyczącym prawidłowego wydatkowania środków publicznych, organizowanym przez Dział Studencki lub/i Samorząd Studencki.
O finansowanie nie mogą starać się Koła Naukowe, które nie dopełniły obowiązków sprawozdawczych określonych w §11 Zasad wydatkowania środków finansowych w ramach działalności studentów i doktorantów tj. nie złożyły sprawozdania z działalności do dnia 15.01.2023 r.
Posiedzenie Komisji, na którym będą rozpatrywane złożone wnioski odbędzie się w dniu 31.03.2023 r. o godz. 8:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Posiedzenie będzie miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 30.03.2023 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr, Koło Naukowe.
Konkurs nr 2 – KFDS W4N
Wyniki konkursu nr 2
Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza konkurs na dofinansowanie projektów zgodnie z zasadami określonymi na stronie: https://samorzad.pwr.edu.pl/fcp/eGBUKOQtTKlQhbx08SlkTUg1CUWRuHQwFDBoIVURNWH9QA1hnRlUuWTISTnoYDxMe/56/public/kfds/wzory_wnioskow_i_dokumenty/2019/zasady-finansowania-2019.pdf
Wnioski należy składać w formie papierowej w bud. C-5, pok. 109 do dnia 19.04.2022 r. do godz. 15:00 oraz w formie elektronicznej na adres kfds.wit@pwr.edu.pl do dnia 19.04.2022 r. do godz. 23:59. Formularze są dostępne na stronie:
https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow).
Mile widziane, aby we wnioskach pojawiała się informacja na temat sposobu rozliczenia projektu, np. publikacja, raport itp.
Posiedzenie Komisji, na którym będzie rozpatrywanie złożonych wniosków, odbędzie się w dniu 25.04.2022 r. o godz. 11:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. Będzie ono miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przeslanie zgłoszenia do dnia 22.04.2022 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl i podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr).
Konkurs nr 1 – KFDS W4N
Wyniki konkursu nr 1
Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza konkurs na dofinansowanie projektów zgodnie z zasadami określonymi na stronie: https://samorzad.pwr.edu.pl/fcp/eGBUKOQtTKlQhbx08SlkTUg1CUWRuHQwFDBoIVURNWH9QA1hnRlUuWTISTnoYDxMe/56/public/kfds/wzory_wnioskow_i_dokumenty/2019/zasady-finansowania-2019.pdf
Wnioski należy składać w formie papierowej w bud. C-5 pok. 109 do dnia 23.03.2022 r. do godz. 15:00 oraz w formie elektronicznej na adres kfds.wit@pwr.edu.pl do dnia 23.03.2022 r. do godz. 23:59. Formularze są dostępne na stronie: https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow).
Mile widziane aby we wnioskach pojawiała się informacja na temat sposobu rozliczenia projektu – np. publikacja, raport itp.
Posiedzenie Komisji na którym odbędzie się rozpatrywanie złożonych wniosków odbędzie się w dniu 28.03.2022 r. o godz. 10:30 za pośrednictwem platformy ZOOM. Będzie ono miało charakter otwarty – osoby chcące wziąć udział w spotkaniu proszone są o przeslanie zgłoszenia do dnia 25.03.2022 r. na adres ewelina.zielony@pwr.edu.pl podając (imię, nazwisko, adres e-mail w domenie PWr).