Logowanie

 

Wydział Informatyki i Telekomunikacji

Regulamin

Data: 20.09.2023

Wpis może zawierać nieaktualne dane.

cybertron_d_logo_kolor.png

Regulamin polsko-czesko-słowackiej grywalizacji CyberTron 2023

§ 1 Organizatorzy

Organizatorami CybeTronu są:
Dolnośląski Urząd Marszałkowski, Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław,
NIP 8992803047
i
Politechnika Wrocławska, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, NIP: 896-000-58-51
zwani dalej „Organizatorami”.

§ 2 Czas i miejsce

1. CyberTron, to gra, która odbędzie się w dniach 25-27 września 2023 r. na Politechnice Wrocławskiej, w budynku SKS - Strefa Kultury Studenckiej ul. Hoene-Wrońskiego 10, 50-376 Wrocław.

2. Gra składa się z dwóch części: terenowej, która odbędzie się na Kampusie Politechniki Wrocławskiej, a uczestnicy otrzymają mapki, aby ułatwią im znalezienie niezbędnych do dalszej gry elementów jak kody QR, hasła czy ciągi cyfr czy potrzebne informacje.

3. Część informatyczna odbędzie się w SKS. Miejsce to będzie bazą, z której uczestnicy będą starować każdego dnia.

4. Pierwszego dnia gry uczestnicy powinni stawić się do 14:00, aby: zarejestrować się, wylosować zespół, wziąć udział w grze kampusowej i integracji połączonej ze zwiedzaniem Wrocławia z perspektywy Odry.

5. Drugiego dnia gry uczestnicy powinni stawić się do 9:00. Gra rozpocznie się o 9:30 i potrwa
do 18:00, w tym godzinna przerwa na obiad.

6. Trzeciego dnia gry uczestnicy powinni stawić się do 9:00. Gra rozpocznie się o 9:30 i potrwa do 14:00.

7. Wyniki zostaną ogłoszone ostatniego dnia między 15:00-15:30.

§ 3 Uczestnicy i zespoły

1. CyberTron adresowany jest do uczniów szkół średnich z Polski, Czech i Słowacji, którzy zostali
wyłonieni podczas eliminacji.

2. Uczestnicy zostaną podzieleni w drodze losowania na 4-osobowe polsko-czesko-słowackie zespoły.

3. Uczestnicy mogą korzystać ze swojego sprzętu (telefonów komórkowych, GPSów, aparatów fotograficznych czy laptopów ale tylko do zakończenia gry danego dnia)

4. Organizatorzy każdego dnia wyłączą dostęp do gry po jej zakończeniu, tak aby uczestnicy w czasie wolnym mieli czas na regenerację i zajęcia integracyjne.

5. Uczestnicy powierzone im zadania powinny wykonywać na infrastrukturze dostarczonej przez organizatora ale mogą wspierać się swoim sprzętem jak np. własne laptopy

6. Uczestnicy przed rozpoczęciem gry powinni poznać swój zespół i odpowiednio się oznakować, aby być widoczni, zająć swoje stanowisko do gry i zapoznać ze sprzętem czy oprogramowaniem, na którym będą pracować.

7. Uczestnicy przez cały czas rozgrywki mogą korzystać z cateringu i tym samym robić przerwy dla nich dogodne.

§ 4 Mentorzy

1. Mentorem może zostać każdy uczestnik poprzedniej edycji CyberTron.

2. Mentorem zostaje się po zgłoszeniu się do organizatora na adres: promocja.wit@pwr.edu.pl, przejściu szkolenia oraz udziale w tworzeniu zadań gry.

3. Mentorzy służą swoją wiedzą i pomocą uczestnikom, ale tylko wtedy, gdy zostaną o to poproszeni.

4. Mentorom nie wolno ingerować w grę uczestników.

§ 5 Lokalizacje gry terenowej

1. Część terenowa składa się z trzech lokalizacji, gdzie każdy zespół będzie musiał wykonać zadanie, a zdobyta w poszczególnych lokalizacjach wiedza i kody przyda się podczas części informatycznej gry.

2. Zespoły winny zameldować się w poszczególnych lokalizacjach w dowolnej kolejności
korzystając z mapki otrzymanej od organizatora

3. Cały Zespół powinien stawić się we wszystkich lokalizacjach i wykonać poszczególne zadania – opisy zadania gracze znajdą w danej lokalizacji.

4. Zespoły mogą korzystać z mapy otrzymanej od organizatorów (załącznik nr 1) i/lub korzystać z własnego sprzętu z GPS.

5. Lokalizacje gry terenowej:

  • Polinka
  • WCSS – Superkomputer Bem (D-21 – 3. piętro)
  • Wystawa „Pokochaj matematykę" (D-21 – parter, holl)

6. Uczestnicy powinni wykonać pomysłowe zdjęcie swojego Zespołu nawiązujące do CyberTronu w jednej z wybranych lokalizacji i przesłać je 26.09.2023 r. do 16:00 na adres: urszula.malecka@pwr.edu.pl. Zdjęcie, które zdobędzie najwięcej głosów, zostanie doliczone do punktacji końcowej Zespołu. Najlepsze zdjęcie wybiorą sami uczestnicy głosując poprzez
przypięcie pineski do najlepszego – ich zdaniem - zdjęcia.

§ 6 Zasady gry informatycznej

1. Każde zadanie gry będzie oddzielnie punktowane.
2. W tej części wygrywa zespół, który zdobędzie największą liczbę punktów.
3. Będzie liczony czas rozwiązywania zadania od momentu udostępnienia go zespołom.
4. Rozwiązywanie kolejnych zadań, umożliwia dokończenie pracy nad poprzednim zadaniem.
5. W przypadku remisu, decydować będzie sumaryczny czas realizacji zadań.
6. Zadania można rozwiązywać tylko w godzinach rozgrywki i z miejsca gry.

§ 7 Punktacja

1. Wygra ten Zespół, który zbierze największą liczbę punktów zarówno w grze terenowej, jak i części informatycznej.
2. W grze terenowej będzie punktowane zdjęcie z najlepszym opisem alternatywnym (Polinka) i
pomysłowe zdjęcie Zespołu (dowolna lokalizacja).
3. Każdy Uczestnik będzie mógł samodzielnie oddać jeden głos na najbardziej pomysłowe
zdjęcie wywieszone w galerii (Strefa Kultury Studenckiej).
4. Uczestnicy nie mogą oddać głosu na zdjęcie własnego Zespołu.

§ 8 Nagrody

1. Zwycięski zespół zostanie ogłoszony trzeciego dnia CyberTronu tj. 27.09.2023 r. i tym samym
zdobędzie nagrodę główną.

§ 9 Warunki bezpieczeństwa

1. Nad bezpieczeństwem Uczestników przez całą grę czuwają ich opiekunowie.
2. Podczas CyberTronu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu lub innych środków odurzających.
3. Obowiązuje nakaz przestrzegania powszechnie obowiązujących zasad BHP i p-poż.
4. Organizatorzy nie zapewniają ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.
5. Za skutki naruszenia w/w przepisów i innych przepisów prawa Uczestnik odpowiada osobiście.

§ 10 Postanowienia końcowe

1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany Regulaminu, o czym Uczestnicy zostaną poinformowani najpóźniej jeden dzień przed rozpoczęciem CyberTronu poprzez publikację na stronie: https://wit.pwr.edu.pl/aktualnosci/gra-o-cybertron

2. Ostateczna interpretacja Regulaminu należy do Organizatorów. W kwestiach spornych decyzja Organizatorów jest ostateczna. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Uczestnika z jego przestrzegania.

3. Organizatorzy zastrzegają, że nie ponoszą odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowy przebieg CyberTronu, których nie byli w stanie przewidzieć lub którym nie mogli zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.

4. Wszyscy Uczestnicy wyrażają zgodę na publikację ich wizerunku w relacjach z CyberTronu zamieszczonych w mediach oraz materiałach promocyjnych Organizatorów i wyrażają zgodę na ich gromadzenie w bazie danych Organizatorów, zgodnie z zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 1000) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Organizatorami zawodów są Politechnika Wrocławska, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wydział Informatyki i Telekomunikacji PWr oraz Wrocławskie Centrum Sieciowo-Superkomputerowe.

logotyp-umwd_nowy.jpg

Zadanie dofinansowane ze środków budżetu Samorządu Wojewodztwa Dolnośląśkiego

Zapisz się na WITletter

Galeria zdjęć

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję