Wydział Informatyki i Telekomunikacji

Spotkanie wydziałowe Erasmus+

Data: 05.03.2025
Godzina: 13:15

erasmus_obraz.jpgNa początku semestru letniego rozpoczyna się rekrutacja na wymianę studencka w ramach programu Erasmus+. W ramach wymiany można wyjechać na semestr lub rok akademicki do jednej z wielu uczelni partnerskich w Unii Europejskiej.

Rekrutacja wydziałowa przeprowadzana jest raz w roku na wyjazdy na semestr zimowy oraz letni. Rozpocznie się ona spotkaniem wydziałowym w dniu 5.03.2025 o godzinie 13:15. Dokładne informacje o organizacji i miejscu zostaną opublikowane na stronie WIT w zakładce Studenci/Wymiana międzynarodowa.

Przed spotkaniem proszę się zapoznać z procedurą rekrutacyjną na wydziale oraz z harmonogramem na stronie Centrum Relacji Międzynarodowych PWr. Wnioski rekrutacyjne zgłasza się na Wydziale poprzez formularz Google Forms, do którego link zostanie aktywowany (stronie WIT w zakładce Studenci/Wymiana międzynarodowa) natychmiast po spotkaniu wydziałowym.

Rekrutacja na miejsce dodatkowe w ramach projektów KA131 i KA171

W roku bieżącym uczelnia uzyskała dodatkowe środki na stypendia Erasmus+ do uczelni spoza UE (dotąd rekrutacja na wyjazdy poza UE prowadzona była przez CRM i uczelnia nie oferowała stypendiów na nie). W związku z tymi dodatkowymi miejscami, Wydział prowadzi rekrutację na jedno takie miejsce stypendialne według tej samej procedury, ale z innym harmonogramem (patrz informacja na stronie WIT).

Wnioski rekrutacyjne na tę wymianę należy zgłaszać poprzez odrębny formularz Google Forms, a termin ich wypełniania mija 28.02.2025. Można aplikować w obu wymianach, przy czym w roku akademickim możliwy jest tylko jeden wyjazd na wymianę (student będzie musiał wskazać, z którego rezygnuje).

Politechnika Wrocławska © 2025

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję