Wydział Informatyki i Telekomunikacji

Regulamin

Data: 12.09.2025

cybertron_nowy_slajder.pngRegulamin polsko-czesko-słowacko-niemieckiej grywalizacji CyberTron 2025

§ 1. Organizatorzy

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wybrzeże Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, NIP: 8992233911

i Politechnika Wrocławska, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, NIP: 896-000-58-51,

zwani dalej „Organizatorami”.

§ 2. Czas i miejsce

1. CyberTron to gra, która odbędzie się w dniach 16-18 września 2025 r. na Politechnice Wrocławskiej.

2. Gra składa się z:

- gry terenowej, która odbędzie w dwóch lokalizacjach: SKS - Strefie Kultury Studenckiej (budynek C-18), ul. Hoene-Wrońskiego 10, 50-376 Wrocław oraz w serwerowni Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego (budynek D-21), pl. Grunwaldzki 11, 50-378 Wrocław.

- części informatycznej, która odbędzie się w SKS - Strefie Kultury Studenckiej (budynek C-18), ul. Hoene-Wrońskiego 10, 50-376 Wrocław.

3. Pierwszego dnia uczestnicy powinni stawić się do 10:00, celem:

- rejestracji,

- wylosowania zespołów,

- wyboru stanowiska dla swojego zespołu,

- wzięcia udziału w grze terenowej,

- sesja testowa

- rozpoczęciu gry CTF

Tego dnia organizator zaplanował: wspólne zdjęcie, rejs statkiem jako formę integracji oraz zwiedzanie Wrocławia z perspektywy Odry.

4. Drugiego dnia uczestnicy powinni stawić się do 9:00.

- godz. 9:30 rozpoczęcie gry,

- godz. 18:30 zakończenie gry,

- godz. 19:30 uroczysta kolacja.

Między rozpoczęciem, a zakończeniem gry będzie godzinna przerwa na obiad.

5. Trzeciego dnia uczestnicy powinni stawić się do godz. 9:00.

- godz. 9:30 rozpoczęcie gry,

- godz. 12:00 zakończenie gry,

- prezentacja zadań przygotowanych przez Mentorów

- wyłonienie zwycięskich drużyny w grze terenowej i grze informatycznej,

- godz. 14:00 wręczenie dyplomów i nagród zwycięskim drużynom

Między rozpoczęciem, a zakończeniem gry, będzie godzinna przerwa na obiad.

§ 3. Uczestnicy i zespoły

1. CyberTron adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych z Polski, Czech, Słowacji i Niemiec, którzy zostali wyłonieni podczas eliminacji.

2. Uczestnicy zostaną podzieleni w drodze losowania, na 4-osobowe międzynarodowe zespoły.

3. Uczestnicy mogą korzystać ze swojego sprzętu (telefonów komórkowych, GPSów, aparatów fotograficznych czy laptopów, ale tylko do zakończenia gry danego dnia).

4. Organizatorzy każdego dnia wyłączą dostęp do gry po jej zakończeniu, tak, aby uczestnicy w czasie wolnym mieli możliwość odpoczynku i zajęć integracyjnych.

5. Uczestnicy powierzone im zadania powinni wykonywać na infrastrukturze dostarczonej przez organizatora, ale mogą wspierać się swoim sprzętem, np. własnymi laptopami.

6. Uczestnicy przed rozpoczęciem gry powinni poznać swój zespół i odpowiednio się oznakować, tak aby wszyscy byli widoczni, zająć swoje stanowisko do gry i zapoznać się ze sprzętem czy oprogramowaniem, na którym będą pracować.

7. Uczestnicy, przez cały czas rozgrywki, mogą korzystać z cateringu i tym samym robić przerwy w dogodnym dla siebie czasie.

§ 4. Mentorzy

1. Mentorem może zostać uczestnik poprzedniej edycji gry CyberTron.

2. Mentorem zostaje się po zgłoszeniu się do organizatora, na adres: promocja.wit@pwr.edu.pl, przejściu szkolenia i udziale w tworzeniu zadań gry.

3. Mentorzy służą swoją wiedzą i pomocą uczestnikom, ale tylko wtedy, gdy zostaną o to poproszeni.

4. Mentorom nie wolno ingerować w grę uczestników, podpowiadać czy ingerować w zadania.

5. Mentorzy na zakończenie grywalizacji przedstawiają rozwiązania swoich zadań w przystępny dla graczy sposób.

§ 5. Zasady gry terenowej

1. Część terenowa składa się z czterech zdań w dwóch lokalizacjach.

2. Zespoły mogą w dowolnej kolejności zameldować się w poszczególnych lokalizacjach.

3. Cały Zespół powinien stawić się w obu lokalizacjach i wykonać poszczególne zadania.

4. Lokalizacje gry terenowej i zadania do wykonania:

- Zadanie 1 - Skok przez światłowód / skakanka

Lokalizacja: SKS (C-18), Hoene-Wrońskiego 10, 50-376 Wrocław.

Krótki opis: Z zespołu należy wybrać 2 osoby do kręcenia skakanką oraz 1 osobę do skakania. Po każdej rundzie można zamieniać się rolami albo pozostać w tych samych rolach.

- Zadanie 2 - Quiz

Lokalizacja: SKS (C-18), Hoene-Wrońskiego 10, 50-376 Wrocław.

Krótki opis: Pytania jednokrotnego wyboru, przeprowadzone za pomocą platformy https://kahoot.it/.

- Zadanie 3 - Kablowanie szafy

Lokalizacja: serwerownia WCSS (bud. D-21, pom. 301), pl. Grunwaldzki 11, 50-378 Wrocław.

Krótki opis: Wpinanie kabli zgodnie z schematem w serwery.

- Zadanie 4 - Składanie serwera

Lokalizacja: serwerownia WCSS (bud. D-21, pom. 303), pl. Grunwaldzki 11, 50-378 Wrocław.

Krótki opis: Przykładowe czynności polegają na: przykręcanie chłodzenia, montażu wtyczek itp.)

5. Szczegółowe opisy zadań i zasady punktacji znajdują się na kartach poleceń, udostępnionych zawodnikom.

§ 6. Zasady gry informatycznej

1. Każde zadanie gry będzie oddzielnie punktowane.

2. Wygrywa zespół, który zdobędzie największą liczbę punktów.

3. Czas rozwiązywania zadań, będzie liczony od momentu udostępnienia ich zespołom.

4. Rozwiązywanie kolejnych zadań, umożliwia dokończenie pracy nad poprzednim zadaniem.

5. W przypadku remisu, decydować będzie sumaryczny czas realizacji zadań.

6. Zadania można rozwiązywać tylko w godzinach rozgrywki i z miejsca gry.

§ 7. Punktacja

1. Wygrywa ten zespół, który zbierze największą liczbę punktów oraz rozwiąże zadania najszybciej.

§ 8. Nagrody

1. Zwycięski zespół zostanie ogłoszony trzeciego dnia CyberTronu, tj. 18.09.2025 r. i tym samym zdobędzie nagrodę główną.

§ 9. Warunki bezpieczeństwa

1. Nad bezpieczeństwem Uczestników przez całą grę czuwają ich opiekunowie.

2. Podczas CyberTronu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu lub innych środków odurzających.

3. Obowiązuje nakaz przestrzegania zasad BHP i p-poż.

4. Organizatorzy nie zapewniają ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.

5. Za skutki naruszenia ww. przepisów i innych przepisów prawa, Uczestnik odpowiada osobiście.

§ 10. Postanowienia końcowe

1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany Regulaminu, o czym Uczestnicy zostaną poinformowani najpóźniej jeden dzień przed rozpoczęciem CyberTronu, poprzez publikację na stronie: https://wit.pwr.edu.pl/aktualnosci/gra-o-cybertron.

2. Ostateczna interpretacja Regulaminu, należy do Organizatorów. W kwestiach spornych decyzja Organizatorów jest ostateczna. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Uczestnika od jego przestrzegania.

3. Organizatorzy zastrzegają sobie, że nie ponoszą odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowy przebieg CyberTronu, których nie byli w stanie przewidzieć lub którym nie mogli zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.

4. Wszyscy Uczestnicy wyrażają zgodę na publikację ich wizerunku w relacjach z CyberTronu, zamieszczonych w mediach oraz materiałach promocyjnych Organizatorów i wyrażają zgodę na ich gromadzenie w bazie danych Organizatorów, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 1000) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Organizatorami zawodów są Politechnika Wrocławska, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wydział Informatyki i Telekomunikacji PWr oraz Wrocławskie Centrum Sieciowo-Superkomputerowe.

logotyp-umwd_nowy.jpg

Zadanie dofinansowane ze środków budżetu Samorządu Wojewodztwa Dolnośląśkiego

Zapisz się na WITletter

Galeria zdjęć

Politechnika Wrocławska © 2025

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję